آیا از چین و چروک‌های دور چشم خود ناراحت هستید؟

آیا بدنبال بهترین راه حل برای رفع مشکلات زیر چشم خود هستید؟

اگر می‌خندید و در اطراف چشمتان چروک یا خطوط ریزی دیدید، زمان آن رسیده که از کرم‌های دور چشم و ضد چروک دور چشم استفاده کنید. کرم ضد چروک دور چشم مراقبتی تمام عیار با عملکردی ویژه از پوست دور چشم شما که ظریف‌تر از سایر قسمت‌های پوست صورتتان است انجام می‌دهد. این کرم با ترکیباتی گیاهی، طبیعی، جلبک‌های دریایی به طرز قابل توجهی حلقه‌های دور چشم و خطوط و چروک‌ها را برطرف می‌کند.

کلینیک زیبایی جمیلا به شما کمک می‌کند تا از طریق روش‌های بی‌خطر و غیر تهاجمی بطور موثر با استفاده از محصولات دریایی و تکنیک‌های ماساژ، در کوتاهترین زمان چین و چروک، تیرگی و پف زیر چشم شما را برطرف کند تا جوانی و درخشش دوباره به چشمان شما بازگردد.

علل و دلایل چروک شدن دور چشم

یکی از شایع ترین مشکلات در زیبایی افراد، تیرگی و چروک‌های دور چشم است که عواملی مانند: ژنتیک، آلرژی پوستی و آلرژی‌های تنفسی (آسم) در بروز آن نقش دارد. افزایش سن، خستگی مفرط، سیگار کشیدن، نور خورشید، بد خوابیدن، استرس، استفاده مداوم از عضلات صورت در هنگام اخم کردن، خندیدن، حرکات چهره در هنگام صحبت کردن، دستکاری زیاد اطراف چشم، خوابیدن با آرایش و استفاده از محصولات نامناسب همگی از عواملی هستند که می‌توانند باعث ایجاد چین و چروک، افتادگی پلک، پیر شدن و بدفرمی چشم‌ها ‌شود. ماندگاری این خطوط با بالا رفتن سن آشکارتر و ماندگارتر می‌شود پس بهتر است تا دیر نشده و این خطوط ماندگارتر نشده‌اند از محصولات ضد چروک دور چشم استفاده کنید. رعایت موارد زیر و کمک گرفتن از محصولات جوانساز سبب می‌شود تا پوستی بانشاط و زیبا داشته باشیم.  

درمان چروک زیر چشم

راه‌های پیشگیری از چروک شدن زیر چشم

  • استفاده روزانه از کرم‌های آبرسان مخصوص دور چشم
  • استفاده روزانه از کرم ضدآفتاب مخصوص دور چشم
  • استفاده از محصولات با کیفیت و استاندارد مانند کرم‌های ضدچروک و جوان‌کننده مخصوص دور چشم
  • گنجاندن ویتامین‌ها، مواد معدنی در برنامه غذایی خود و نوشیدن آب فراوان
  • استقبال از درمان‌های ویژه و ماساژهای جوانسازی دور چشم
  • انجام ورزش روزانه، خوب خوابیدن و دوری از استرس و خستگی

انواع روش‌های درمان چین و چروک زیر چشم

بهترین راه مقابله با چروک‌های دور چشم، درمان زود هنگام است یعنی وقتی که چروک‌ها کم عمق هستند. زیرا پس از عمیق شدن چین و چروک‌های اطراف چشم و شل شدن پوست نواحی چشم نه تنها با آرایش پوشیده نمی‌شود بلکه واضح‌تر و ظاهری نامطلوب‌تر پیدا می‌کند. درمان چین و چروک بسته به نیاز افراد متفاوت است؛ در اینجا بطور خلاصه به چند روش رایج برای کاهش چین و چروک و افتادگی پلک اشاره می‌شود:

 

  1. استفاده از کرم‌های جوان‌کننده دور چشم

کرم ضد چروک باید بر اساس سن فرد، دو بار در روز، صبح و شب استفاده شود. با این روش اگر چروک‌های زیر چشم سطحی و کم عمق باشند باعث بهبودی چروک‌ها شده و از عمیق شدن چروک‌ها جلوگیری کرده و روند پیر شدن نواحی چشم را به تاخیر می‌اندازد. بشرطی که از محصولات دور چشم با کیفیت و استاندارد استفاده شود.

  1. تزریق فیلر هیالورونیک یا چربی

برای پر شدن چروک‌های عمیق زیر چشم بکار می‌رود که البته دوام آن بین ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود ولی در مورد تزریق چربی مدت ماندگاری آن کمی بیشتر است.

  1. تزریق بوتاکس

بوتاکس عضلات کنار چشم را شل و آزاد می‌کند و باعث ترک عادات ناپسند و جمع شدن عضلات دور چشم می‌شود.

  1. استفاده از انواع لیزرهای فرکشنال، آراف فرکشنال و پلکسر

لیزر تراپی، بدلیل گرم شدن لایه‌های عمقی پوست و تحریک فیبروبلاست‌ها و افزایش تولید کلاژن و الاستین باعث جوانسازی و برطرف شدن چین و چروک‌های کم عمق دور چشم شده و به مدت چند روز ممکن است با عوارضی چون قرمزی ، تورم و التهاب همراه باشد .

  1. جراحی چشم (بلفاروپلاستی)

از آنجا که عمیق شدن چروک‌ها، شل شدن و افتادگی زیاد پلک‌ها باعث مختل شدن بینایی می‌شود لذا باید بفکر انجام بلفاروبلاستی که یک روشی تهاجمی و پرعارضه است باشید.

خدمات تخصصی جوانسازی و رفع چروک دور چشم

خدمات تخصصی دور چشم ، روشی غیر تهاجمی و فاقد عوارض جانبی است و شامل انجام ماساژ دور چشم با تکنیک دست و عینک ماساژور است که همراه با پدهای گرم و سرد با استفاده از پد ماسک هیالورونیک، کنستانتره کلاژن و ماسک کلاژن دریایی انجام می‌شود. در این روش رطوبت دور چشم بخوبی تامین شده و خشکی دور چشم که از عوامل اصلی چروک و پیری زیر چشم است برطرف می‌شود. همچنین بدلیل افزایش خونرسانی و کلاژن‌سازی باعث برطرف شدن چروک‌های کم عمق، رفع پف و تیرگی زیر چشم شده و منجر به جوانسازی دور چشم می‌شود.

برای مشاهده محصولات ضد چروک دور چشم کلیک کنید

معرفی محصولات ضد چروک

کنستانتره کلاژن رول آن

سرشار از کلاژن دریایی همراه با ماساژور حرفه‌ای در سر آن که بطور موثر مواد مغذی را به پوست نواحی چشم رسانده و باعث نرم و مرطوب شدن پوست زیر چشم، بهبود چین و چروک‌های سطحی پوست، پف و تیرگی زیر چشم می‌شود. این محصول مناسب سنین بالای ۲۵ سال است .

پد ماسک پرکننده خطوط دور چشم هیالورونیک دریایی

پد ماسک هیالورونیک ، بسرعت چین و چروک‌های زیر چشم را صاف کرده و پوست زیر چشم را هیدراته می‌کند. این محصول اثربخش برای قبل از میهمانی، مراسم و ملاقات‌ها که نیاز به درمان فوری دارند توصیه می‌شود.

کرم دور چشم سیلیسیوم

باعث لیفتینگ، رفع تیرگی و چروک دور چشم می‌شود و بسیار موثر در رفع شل شدن و افتادگی پوست و سفت شدن نواحی دور چشم است. این محصول مناسب سنین بالای ۳۵ سال است

دور چشم اکسپشنال

کرم دور چشم اکسپشنال، راه‌ حل نهایی و تاثیرگذار در درمان ضد پیری و جوانسازی دور چشم، رفع چین و چروک و شل شدن پوست دور چشم است. این محصول بوضوح مشکلات پیری دور چشم را برطرف کرده و باعث زیبایی و جوانی پوست دور چشم می‌شود تا انعطاف‌پذیری و زیبایی مجدد به چشم‌ها بازگردد. این محصول مناسب افراد بالای 50 سال است.

فلوئید آبرسان دور چشم

یکی از عوامل اصلی چین و چروک زیر چشم خشکی پوست آن نواحی است. با استفاده از آبرسان مخصوص زیر چشم، بسرعت خشکی دور چشم‌ها برطرف شده و پوست آن نواحی هیدراته شده و باعث رفع تیرگی، باز شدن چین و چروک‌ها و شاداب شدن چشم‌ها می‌شود و مناسب تمام سنین است.

سرم ضد پیری و ضد خستگی دور چشم آقایان

سرم ضد پیری دور چشم آقایان، سرشار از اجزای فعال کمپلکس دریایی است که علائم پیری، چین و چروک، پف و تیرگی زیر چشم آقایان را برطرف کرده و خستگی چشم‌ها را از بین می‌برد.

پاک‌کننده دور چشم و لب

سرشار از عصاره سوبلو از اقیانوس، عصاره گل گندم و روغن آفتابگردان و پرو ویتامین B5 برای پاک کردن و طراوت بخشیدن به دور چشم است. پاک کننده دور چشم، مقاوم‌ترین آرایش‌ها را براحتی پاک کرده و پوست دور چشم را آماده دریافت محصولات جوانسازی و ضد چروک می‌کند. علاوه بر آن، باعث مرطوب شدن و طراوت بخشیدن به دور چشم و تقویت مژه و ابرو می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات ضد چروک دور چشم به صفحه محصولات دور چشم سایت مراجعه فرمائید