در دهه های اخیر تاتو و خالکوبی، به صورت همیشگی و دائمی تلقی می شدند. اما امروزه با پیشرفت روز افزون تکنولوژی راهکار هایی برای پاک کردن تاتو به وجود آمده است.

اگر به دنبال پاک کردن تاتوی خود هستید، نگران نباشید با گذشت زمان راهکار های متعددی برای پاک کردن تاتو به وجود آمده است، که شما می توانید با استفاده از این روش ها رد تاتوی خود را کاملا از بین ببرید، ریمو کردن تاتو به دو صورت انجام می شود 1-مدرن 2-سنتی که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در ادامه با روش های پاک کردن تاتو و پاک کردن تاتو ابرو در منزل آشنا شوید.

پیشنهاد ویژه>> اگر به دنبال فراگیری دوره های پاکسازی پوست هستید به صفحه دوره آموزش پاکسازی پوست مراجعه نمایید.

روش های پاک کردن تاتو

روش های پاک کردن تاتو

راهکار های مختلفی برای پاک کردن تاتو وجود دارد که به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند:

  • روش های سنتی
  • روش های مدرن

روش های سنتی پاک کردن تاتو

روش های سنتی متعددی برای پاک کردن تاتو در منزل وجود دارد که در بخش زیر با انواع آن آشنا می شوید:

  • پاک کردن تاتو با دکلره
  • پاک کردن تاتو با جوش شیرین
  • پاک کردن تاتو ابرو با سرکه
  • پاک کردن تاتو با ماست

اگر به دنبال بهترین و معتبر ترین کلینیک ماساژ درمانی هستید به صفحه مرکز ماساژ درمانی در تهران مراجعه نمایید.

پاک کردن تاتو با دکلره

عده زیادی از کاربران به دنبال پاك كردن تاتو ابرو با دكلره نی نی سایت هستند، ما در این بخش راهنمایی لازم در ارتباط با پاك كردن تاتو ابرو با دكلره را ارائه می دهیم.

پاک کردن تاتو با دکلره یکی دیگر از راهکار های موثر برای پاک کردن تاتو ابرو می باشد، در واقع استفاده از ترکیب نمک و پودر دکلره در مدت زمان ده روز متوالی راهکاری بسیار مناسب برای پاک کردن تاتوی ابروی شما خواهد بود.

نکته حائز اهمیت برای پاک کردن تاتو با دکلره، دقت داشته باشید که پودر دکلره در پوست شما سوزش شدیدی ایجاد نکند چرا که در این صورت باعث ایجاد زخم روی پوستتان می شود.

پاک کردن تاتو با جوش شیرین

استفاده از این راهکار های پاک کردن تاتو در منزل، باعث پاک شدن تاتو به صورت قطعی و صد در صد نمی شود با این حال ما در این مقاله روش های ریمو کردن تاتو را برای کسب اطلاعات بیشتر شما توضیح داده ایم.

لازم است بدانید برخی از افراد برای پاک کردن تاتو خود از ماسک جوش شیرین استفاده می کنند. اما پیشنهاد ما به شما این است قبل از این کار حتما این ترکیب را روی بخش کوچکی از پوست خود امتحان کنید چرا که پاك كردن تاتو با جوش شيرين ممکن است در برخی از افراد حساسیت ایجاد کند.

برای تهیه این ترکیب تنها کافیست یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را به همراه چند قطره آب باهم ترکیب کنید به مدت دو الی سه دقیقه به صورت دورانی آن را روی محل تاتو مالش دهید.

پاک کردن تاتو با جوش شیرین و قهوه

برای طرز تهیه این ترکیب کافیست، دو قاشق غذاخوری روغن نارگیل به همراه دو قاشق غذا خوری جوش شیرین و یک فنجان قهوه آسیاب شده را روی محل تاتو بمالید و سپس پس از گذشت چند دقیقه آن را با آب ولرم بشویید.

پاک کردن تاتو با جوش شیرین و لیمو

برای درست کردن این مخلوط کافیست تنها یک قاشق غذاخوری جوش شیرین به همراه دو قاشق آب لیمو و یک قاشق آب را ترکیب کنید و به مدت پانزده دقیقه روی محل تاتو بمالید و در نهایت با دستمال، ترکیب را پاک کرده و با آب خنک شستشو دهید.

در واقع بهتر است بدانید موارد ذکر شده نسبت به مقاله پاك كردن تاتو با جوش شيرين نی نی سایت بسیار کامل و جامع می باشد.

پاک کردن تاتو ابرو با سرکه

پاك كردن تاتو ابرو با سرکه: اصولا باید برای پاک کردن تاتو از ترکیب ها و میوه هایی که خاصیت اسیدی دارند، استفاده می شود برای مثال سرکه به دلیل خاصیت اسیدی که دارد برای پاک کردن تاتو ابرو در منزل تا حدودی خوب عمل میکند.

برای آشنایی با میکرودرم و مرکز آموزش میکرودرم به صفحه آموزش میکرودرم مراجعه نمایید.

پاک کردن تاتو با ماست

همیشه قرار نیست از لبنیات برای خوراک استفاده شود چرا که ماست تاثیر بسزایی در پاک کردن تاتو دارد تنها لازم است ترکیب زیر را آماده کنید و روی تاتو قرار دهید به مرور زمان متوجه تغییرات و ریموو تاتو خود می شوید.

طرز تهیه : برای آماده سازی این ترکیب تنها لازم است عسل و نمک، ژل آلوئه ورا به همراه ماست را خوب ترکیب کنید به گونه ای که کاملا خمیری و سفت شود و به مدت نیم ساعت روی تاتو مالش دهید و در آخر با آب گرم ماده مخلوطی را کاملا بشویید.

روش های مدرن پاک کردن تاتو

در بخش زیر روش های مدرن پاک کردن تاتو را برای شناخت بیشتر شما معرفی کرده ایم، این روش ها شامل:

  • پاك كردن تاتو با ليزر
  • کاور تاتو با رنگ پوست
پاك كردن تاتو با ليزر

می توان گفت پاک کردن تاتو با لیزر یکی از بهترین روش ها می باشد که با استفاده از دستگاه لیزر در کلینیک های زیبایی رنگدانه های تاتو خرد شده و از بین می روند، البته توجه داشته باشید تاتو خود را حتما تحت نظر پزشک متخصص به صورت کامل از پاک کنید.

کاور تاتو با رنگ پوست

در روش کاور تاتو با رنگ پوست ، فرد متخصص با استفاده از جوهر تاتو رنگ پوست تاتوی قدیمی را کاملا کاور می کند. کاور تاتو با رنگ پوست نیازمند تاتو کار ماهر و متخصص می باشد تا بتواند با ترکیب رنگ های پوستی، طیف رنگی مشابه پوست شما را ایجاد کند.

پاک کردن تاتو با لیدوکائین

پاک کردن تاتو با لیدوکائین

لیدوکائین ماده ای است که اصولا برای بی حس کردن از آن استفاده می شود که علاوه بر بی حسی، برای از بین بردن تاتو نیز از آن استفاده می شود. عده ای از کاربران به دنبال پاك كردن تاتو با لیدوکائین نی نی سایت هستند باید بگوییم پاك كردن تاتو با لیدوکائین که به لیدوکشی میان افراد متخصص و ماهر معروف است، برای تاتو های تازه انجام شده مناسب است مثلا تاتو های که بیست و چهار ساعت قبل انجام شده اند؛ البته دقت داشته باشید تمامی این روش هایی که در منزل انجام می شود، تضمین صد در صدی برای پاک شدن تاتو ندارند برای پاک شدن تخصصی و صد در صد تاتو خود حتما به پزشک متخصص در این عرصه مراجعه نمایید.

پاک کردن تاتو با لیدوکائین نی نی سایت

اگر به دنبال پاک کردن تاتو با لیدوکائین نی نی سایت هستید باید گفت در واقع تعداد زیادی از افراد هستندکه به اشتباه به دنبال پاک کردن تاتو با لیدوکائین نی نی سایت هستند، در صورتی که هدف اول آنان پاک کردن تاتو با لیدوکائین می باشد که ما در این بخش نکات مهم در ارتباط با پاک کردن تاتو با لیدوکائین را توضیح داده ایم.

برای آشنایی با مزاج گیاهان، حیوانات، طب سنتی به صفحه آموزش طب سنتی با مدرک معتبر مراجعه نمایید.

 پاک کردن تاتو ابرو در منزل

پاک کردن تاتو ابرو در منزل

عده ای از افراد با گذر زمان می خواهند تاتو خود را پاک کنند و دائما به دنبال راهکار در عرصه پاك كردن تاتو ابرو در منزل نی نی سایت هستند، یکی از راهکار های مناسب برای پاک کردن تاتو استفاده از سیر می باشد، شما می توانید با استفاده از سیر تاتو خود را به مرور زمان پاک کنید.

البته دقت کنید برای نتیجه گیری بهتر برای پاك كردن تاتو ابرو در منزل می توانید سیر را به همراه سدر و سرکه مخلوط کنید به گونه ایی که حالت خمیری مانند بگیرد به مدت زمان دو الی هشت بار استفاده کردن از این ترکیب متوجه تغییرات و پاک کردن تاتو ابرو در منزل می شوید.