دستگاه پاک سازی صورت، به طور معمول روزانه پوست صورت در معرض عوامل خارجی زیادی از جمله گرد و غبار، کمبود تغذیه سالم، آلودگی محیط زیست و …… باعث ایجاد مشکلات پوستی از جمله چین و چروک و جوش و آکنه و …… می شود. پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم خانگی روشی جدید برای زیبا سازی پوست می باشد. این روش موجب بازسازی سطح پوست می شود.
بهترین دستگاه پاکسازی پوست چیست؟ با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم علاوه بر معرفی بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی، دستگاه پاکسازی صورت همه کاره (دستگاه پاکسازی صورت چند کاره) به مزایا و معایب میکرودرم بپردازیم و نکات قابل توجهی در ارتباط با خرید دستگاه پاکسازی صورت(دستگاه پاکسازی صورت در خانه) و کار با دستگاه پاکسازی صورت را شرح دهیم.

دستگاه پاکسازی صورت

دستگاه پاکسازی صورت به انگلیسی (Facial cleansing device)، هدف کلی ما در این پست معرفی بهترین دستگاه پاکسازی صورت کامل و آموزش پاکسازی صورت با دستگاه می باشد چرا که افراد زیادی به علت نداشتن زمان کافی نمی توانند برای پاکسازی پوست خود به کلینیک های زیبایی و مراکز تخصصی پوست مراجعه کنند. با ما همراه باشید در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

دستگاه پاکسازی صورت خانگی

دستگاه پاکسازی پوست در منزل کدام است؟یکی از بهترین دستگاهای پاکسازی پوست خانگی(بهترین دستگاه برای پاکسازی صورت)، میکرودرم می باشد. میکرودرم خانگی به لایه برداری جزئی و سطحی از پوست گفته می شود که کمک بسزایی در از بین بردن آثار جوش، چین و چروک، و سلول های مرده پوست دارد. میکرودرم خانگی محصولی برای لایه برداری از پوست در خانه می باشد که امروزه اکثر افراد از آن استفاده می کنند. این محصول دارای دیسک چرخانی ای از نوع اکسید آلومینیوم می باشد که خراشی جزئی بر روی پوست صورت ایجاد کرده سپس به کمک مکش تمامی سلول های مرده و پوسته جدا شده را جمع آوری می کند.

دستگاههای پاکسازی پوست (دستگاههای پاکسازی صورت) میکرودرم خانگی گزینه ای بسیار مناسب برای بانوانی است که زمان کافی برای مراجعه به سالن ها و کلینیک های زیبایی را ندارند اما همواره دوست دارند از پوستشان مراقبت کنند.
ابزار مراقبت از پوست در مدل های متفاوت با سرعت، قدرت، اندازه، و قیمت های گوناگونی در بازار موجود هستند. شما می توانید با توجه به بودجه و نیازتان مدل مد نظر خود را انتخاب نمایید.

فیلم دستگاه پاکسازی صورت

طرز استفاده از دستگاه پاکسازی صورت، پاکسازی صورت با دستگاه چگونه است؟( پاکسازی صورت با دستگاه مکش) در بخش زیرمی توانید فیلم استفاده از دستگاه پاکسازی صورت و آموزش پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم را مشاهده نمایید.

همچنین شما می توانید در بخش های پایین این پست با دستگاه پاکسازی صورت با قیمت آشنا شوید.

کاربرد دستگاه میکرودرم خانگی

کاربرد دستگاه پاکسازی صورت، دستگاه میکرودرم خانگی با توجه به ظرافت بالایی که دارد، لایه های سطحی پوست که انباشته شده از جوش سر سیاه لک آفتاب سوختگی سلولهای مرده، و چین های ظریف را جدا می کند. در مخزن خود جمع آوری می کند، به همین دلیل فرد می تواند شادابی و جوانی پوست خود را به دست آورد. موارد ذکر شده در بخش زیر از مهمترین و بهترین کاربردهای میکرودرم خانگی می باشد.

  • روشن تر کردن پوست
  • افزایش طراوت، لطافت و جوان سازی پوست
  • سفت تر کردن پوست و افزایش کلاژن سازی
  • از بین بردن جوش های سرسیاه و زیرپوستی
  • درمان چین و چروک های ریز
  • از بین بردن و محو کردن لکه های تیره روی پوست ناشی از آفتاب سوختگی و جوش
  • پاک سازی پوست و بسته شدن منافذ پوستی
  • درمان خشکی و خشن بودن پوست

عکس دستگاه پاکسازی صورت

دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم(دستگاه شارژی پاکسازی صورت)، در این بخش چند نمونه از عکس دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم را برای آشنایی بیشتر شما قراره داده ایم، علاوه بر آن چند نمونه از عکس دستگاه میکرودرم موجود در بازار را نیز در بخش پایین برای آشنایی بیشتر شما نیز قرار داده ایم.

فواید دستگاه پاکسازی صورت

فواید بهترین دستگاه پاکسازی صورت نی نی سایت، با توجه به توضیحات ذکر شده در ارتباط با دستگاه پاکسازی عمیق پوست (دستگاه پاکسازی عمیق صورت) میکرودرم، استفاده از آن مزایا و معایبی در پی دارد، که برخی از مزایای استفاده از میکرودرم به شرح زیر می باشد:

  • میکرودرم ابریژن باعث از بین رفتن جای جوش ها می شود، پوستتان را صاف می کند و باعث جوانسازی پوست می شود.
  • استفاده از این دستگاه برایتان بدون درد است.
  • اگر در پوستتان آثار آفتاب سوختگی باشد، آن را از بین می برد.
  • جوش های زیر پوستی و سرسیاه را درمان و از بین می برد.
  • می توان گفت برای انواع پوست ها قابل استفاده بوده، البته قبل از استفاده حتماً با دکتر خود مشورت کنید.
  • چروکهای سطحی پوست را از بین می برد، همچنین باعث سفت تر شدن پوست تان شده به طوریکه این تغییرات و تاثیرات به صورت آنی رخ خواهد داد و شما را شگفت زده خواهد کرد.

عوارض دستگاه پاکسازی صورت

دستگاه پاکسازی صورت فیشیال می تواند بسیار کارآمد باشد و در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند، اما به میزان مراجعه به کلینیک های زیبایی تاثیرگذار نخواهد بود چرا که دراکثر کلینیک های زیبایی از دستگاه های حرفه ای و پیشرفته استفاده می شود و کسانی که در این عرصه آموزش دیده اند به صورت تخصصی و حرفه ای لایه برداری روی پوست را انجام می دهند.
استفاده از دستگاه پاكسازي صورت معمولاً عوارض ویژه‌ای به همراه ندارد و بعد از چند ساعت قرمزی و سوزش پوست از بین می رود اما اگر استفاده از آن به روش های نامناسب و نادرست صورت گیرد یا اگر محصولی که از آن استفاده می‌کنید کیفیتی مرغوب نداشته باشد عوارض آن به شرح زیر می باشد:

  1. کبودی پوست
  2. التهاب و ورم بیش از اندازه
  3. بروز زخم روی پوست
  4. عفونت
  5. تغییرات نامساعد در رنگ پوست

نحوه استفاده از دستگاه میکرودرم

طرز استفاده از این دستگاه بسیار مهم است، ما در بخش زیر طرز استفاده درست از این محصول را قرار داده ایم. پس به آن توجه کنید و نکات لازم را رعایت نمایید.

  1. اول از هرچیزی صورت خود را تمیز و به آرامی بشویید طوری که هیچ چربی و یا لوازم آرایشی روی صورت‌تان نباشد.
  2. سپس صورتتان را خشک کنید به اندازه‌ای که کاملا خشک نشود و کمی مرطوب بماند. می‌توانید از حوله‌ی مرطوب استفاده کنید.
  3. بعد از آن نوبت به استفاده از خود دستگاه می‌رسد. دستگاه را بر روی پوست خود نگه دارید و به آرامی حرکت دهید.
  4. وقتی زمان استفاده از دستگاه تمام شد می‌توانید پوستتان را با آب ولرم بشویید.
  5. از کرم‌های کلاژن ساز، کرم آبرسان،  کمپرس یخ و اکسیددوزنگ و کالامین برای تسریع بازسازی پوست و تاثیر بیشتر میکرودرم استفاده کنید.

نکته: پاکسازی صورت با دستگاه هیدرودرم ابریژن بر پایه روش میکرودرم ابریژن می باشد اما با یکدیگر تفاوت های زیادی دارند.

بهترین مارک میکرودرم خانگی موجود در بازار

دستگاه پاکسازی پوست میکرودرم ابریژن، در حال حاضر مطب های زیبایی و کلینیک ها پر رفت و آمد ترین مکان ها برای بانوان شده است. که برای برخی از افراد از نظر هزینه های ایاب، ذهاب، صرف وقت، و هزینه زیاد همچنین از لحاظ بهداشتی به صرفه به حساب نمی آید.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در حال حاضر ابزارهای متفاوتی برای زیبایی بانوان در بازار موجود است. که به آسانی می توانند از هزینه و وقت خود کاسته و با آرامش بیشتر زمانی بیشتری را صرف ماندن در کنار خانواده خود کنند.

با توجه به نکات ذکر شده، می توانید به یک خرید فوق العاده فکر کنید. در این قسمت ما برای آشنایی و همچنین راحتی شما چند نمونه از بهترین مارک میکرودرم خانگی(دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم نی نی سایت) با کیفیت و پرفروش موجود در بازار را قرار داده ایم. که شما با بررسی آن می توانید اطلاعات بیشتری در ارتباط با آن کسب کرده، و در نهایت یک دستگاه میکرودرم خانگی ابریژن با بهترین کیفیت و بسیار کاربردی برای درمان چین و چروک و جاهای جوش خود خریداری کنید.

اما بیشتر افراد به دنبال بهترین مارک میکرودرم خانگی نی نی سایت، دستگاه پاکسازی صورت خانگی نی نی سایت، دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم قیمت (دستگاه پاکسازی صورت قیمت) هستند که ما در این مقاله به تمام سوالات شما در زمینه دستگاه میکرودرم خانگی پاسخ می دهیم.

جدیدترین دستگاه های پاکسازی صورت(جدیدترین دستگاه پاکسازی صورت) کدام اند؟ شما می توانید در بخش زیر علاوه بر آشنایی با انواع دستگاه های پاکسازی صورت (انواع دستگاه پاکسازی پوست)، با اسم دستگاه های پاکسازی صورت(نام دستگاه پاکسازی صورت چیست) نیز آشنا شوید.

برخی از بهترین دستگاه پاک سازی پوست خانگی و بهترین دستگاه برای پاکسازی صورت به شرح زیر می باشد:

  1. میکرودرم خانگی کیوت اسکین مدل CIH-A500
  2. میکرودرم خانگی دکتردرم
  3. دستگاه پاکسازی صورت میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره
  4. میکرودرم خانگی مدل RT-8080
  5. میکرودرم خانگی نیکل مدل SN-7397
  6. دستگاه پاکسازی صورت درما اف ( دستگاه پاکسازی صورت مدل درما اف)
  7. دستگاه پاکسازی صورت دیاموند
  8. دستگاه پاکسازی صورت شیائومی wx-cj 101 ( دستگاه پاکسازی پوست شیائومی)
  9. دستگاه پاکسازی صورت اولتراسونیک مدل 0w7
  10. دستگاه پاکسازی صورت مدل شاول التراسونیک
  11. دستگاه پاکسازی صورت کیوت اسکین
  12. دستگاه پاکسازی پوست کارینا
  13. دستگاه پاکسازی پوست گینو
  14. دستگاه پاکسازی صورت هایفو
  15. دستگاه پاکسازی پوست مدل a32
  16. پاکسازی صورت با دستگاه نیدل
  17. دستگاه پاکسازی صورت ال ای دی
  18. دستگاه پاکسازی پوست اکواشور
  19. دستگاه پاکسازی صورت براون
  20. دستگاه پاکسازی پوست تاچ بیوتی مدل tb1769
  21. دستگاه پاکسازی پوست بیوتی پن
  22. دستگاه پاکسازی صورت جاندلی

دستگاه اولتراسونیک پاکسازی صورت چیست

دستگاه اولتراسونیک پاکسازی صورت نی نی سایت، یکی از پیشرفته ترین دستگاه پاکسازی صورت، دستگاه پاکسازی پوست اولتراسونیک یا دستگاه اتوی صورت می باشد. این نوع دستگاه با استفاده از فناوری امواج صوتی با فرکانس بالا جهت احیای سلول های پوستی،افزایش گردش خون، کاهش تورم و کمک به نفوذ محصولات محافظت از پوست و ……. به لایه های زیرین پوست نفوذ می کند.  

دستگاه اولتراسونیک پاکسازی صورت مدل 0w7 یکی از انواع این نوع دستگاه می باشد که توصیه می شود برای خرید این نوع دستگاه حتما قیمت دستگاه پاکسازی صورت دیوار را با دستگاه پاکسازی صورت ترب مقایسه کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی

اکثر افراد برای خرید بهترین دستگاه پاکسازی پوست چرب(دستگاه پاکسازی چربی صورت) توجه ویژه ای به خصوصیات آن نیز دارند برای مثال: کیفیت، برند، سرعت، قدرت، اندازه از همه مهم تر قیمت. به همین علت به دنبال قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی هستند. در ارتباط با قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی باید گفت به علت اینکه هر دستگاه ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را دارد، هزینه و قیمت آنها نیز متغییر می باشد به همین دلیل برای استعلام قیمت دستگاه پاکسازی صورت خانگی، محصول مد نظر خود را انتخاب کرده و از طریق کارشناسان فروشگاه مد نظر از قیمت بهترین دستگاه پاکسازی پوست صورت خانگی (قیمت بهترین دستگاه پاکسازی صورت) اطلاع کافی را کسب نمایید.

قیمت دستگاه پاکسازی صورت دیجی کالا (دستگاه پاکسازی صورت در دیجی کالا) از 1 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان می باشد.

نکته: عده ای از افراد به دنبال دستگاه پاکسازی صورت دستی هستند باید بگویم شما می توانید از ست فیس براش و برس پاکسازی استفاده نمایید.

بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی

دستگاه پاکسازی صورت آرایشگاهی، بهترین دستگاه های پاکسازی پوست سالنی (دستگاه های پاکسازی صورت) چه دستگاهی می باشد؟ عده زیادی از افراد برای سالن آرایشی خود به دنبال بهترین دستگاه پاکسازی پوست مخصوص سالن هستند از آنجایی که اکثرا شناختی با بهترین دستگاه پاکسازی پوست جوش سر سیاه(دستگاه پاکسازی پوست بینی) ندارند، ما در این بخش برای شناخت بیشتر شما یکی از بهترین دستگاه پاکسازی صورت سالنی را معرفی کرده ایم.

یکی از بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2 می باشد. در حال حاضر این دستگاه به دلیل مزایا و قابلیت های فراوانی که دارد یکی از بهترین دستگاه های پاکسازی پوست (دستگاه پاکسازی صورت آرایشگاه) می باشد.

برخی از مزایای دستگاه پاکسازی لک صورت (دستگاه پاکسازی تخصصی پوست) آکواشور مدل H2 به شرح زیر می باشد:

  • remove ، مهار التهاب پوست و حذف آکنه
  • سفید کننده و روشن کننده پوست، اکسیژن رسانی به عمق پوست
  • پاکسازی باکتری ها از پوست و لایه برداری لک ها از پوست
  • باز مانده مواد آرایشی را از پوست پاک و تمیز می کند.
  • تمام آسیب های ناشی از آکنه ها را از روی پوست حذف می کند.
  • تقویت و مقاومت پوست

نکته: پاکسازی دستگاه بخور صورت آرایشگاهی، دستگاه پاکسازی صورت در ارایشگاه قیمت مناسبی دارد. چرا می گوییم این دستگاه دارای قیمت مناسب می باشد؟ زیرا متناسب با کیفیت و کارایی آن دارای هزینه منعطفی می باشد. البته شما می توانید قبل از خرید این محصول قیمت این دستگاه را با قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی دیجی کالا مقایسه نمایید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی
دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2

قیمت بهترین مارک دستگاه میکرودرم سالنی

قیمت دستگاه پاکسازی صورت سالنی (قیمت دستگاه پاکسازی پوست سالنی)، عده زیادی از افراد در پی خرید بهترین دستگاه میکرودرم سالنی در جستجوی قیمت انواع دستگاه پاکسازی صورت (انواع دستگاه های پاکسازی پوست) نیز هستند، در ابتدا باید بدانید هر دستگاه متناسب با قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد قیمت هایی گوناگونی نیز دارند. شما باید قیمت دستگاه پاکسازی جوش صورت مد نظرتان را با سایر دستگاه های میکرودرم متناسب با قابلیت هایی که دارند مقایسه نمایید در آخر بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

دستگاه پاکسازی پوست چنده؟ باید بدانید قیمت بهترین دستگاه پاکسازی پوست سالنی(دستگاه خانگی پاکسازی صورت) متناسب با نوع و مدلی که دارد متغییر می باشد و شروع قیمت دستگاه های پاکسازی پوست در خانه از 3 میلیون تومان می باشد.

شما می توانید لیست ابزار پاکسازی پوست سالنی را در دیگر مقالات مربوط به پاکسازی تالگو نور را مطالعه نمایید. همچنین برای خرید دستگاه پاکسازی جوش صورت لازم است به فروشگاه معتبر فروش دستگاه پاکسازی صورت مراجعه نمایید.

نمایندگی دستگاه پاکسازی صورت

دستگاه پاکسازی پوست تهران، اگر به دنبال خرید مجموعه از انواع دستگاه پاکسازی صورت مردانه، دستگاه فشیال پوست خانگی، دستگاه پاکسازی و سونای صورت، دستگاه پاکسازی پوست کف پا، دستگاه پاکسازی صورت مکشی، دستگاه بخور و پاکسازی صورت (دستگاه پاکسازی صورت ایستادهدستگاه بخور پاکسازی صورت دیجی کالادستگاه پاکسازی صورت برقی، دستگاه پاکسازی پوست جدید (دستگاه پاکسازی پوست بدن) و دستگاه پاکسازی پوست ارزان هستید باید در ابتدا فروشگاهی را انتخاب کنید که دارای محصولات با کیفیت می باشند و تمام مشتریان از محصولات آن رضایت کامل دارند. همچنین قیمت محصولات آن متناسب با کارایی محصول بسیار مناسب می باشد.

قیمت بهترین مارک دستگاه میکرودرم سالنی

سوالات متداول در خصوص بهترین دستگاه پاکسازی پوست خانگی
قیمت دستگاه میکرودرم خانگی فیلیپس دیجی کالا

سایت دیجی کالا طیف گسترده ای از محصولات دستگاه میکرودرم دارد، بیشتر افراد به دنبال قیمت دستگاه میکرودرم خانگی فیلیپس دیجی کالا هستند قیمت این دستگاه از دویست هزار تومن شروع می شود

قیمت دستگاه میکرودرم بخاردار

شروع قیمت دستگاه میکرودرم بخاردار از سیصد هزار تومان می باشد. به دلیل انواع و مدل های گوناگونی که دارد قیمت های این دستگاه متغییر می باشد

قیمت بهترین مارک دستگاه میکرودرم سالنی

قیمت بهترین مارک دستگاه میکرودرم سالنی بسته به نوع و مدل آن متغییر می باشد شروع قیمت بهترین مارک دستگاه میکرودرم سالنی از سه میلیون تومان می باشد.

دستگاه پاکسازی صورت قیمتش چنده

قیمت دستگاه چند کاره پاکسازی صورت، رنج قیمتی این نوع دستگاه متناسب با قابلیت های دستگاه از 3 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان متغییر می باشد.

دستگاه پاکسازی صورت چه مارکی خوبه

شما می توانید با مطالعه پست دستگاه پاکسازی با بهترین مارک های دستگاه پاکسازی صورت آشنا شوید.