کیت 6 جلسه ای اکسپشنال سرشار از هورمون طبیغی جلبک های دریایی برای هورمون رسانی ، جوانسازی رفع چین و چروک و لطافت و روشن شدن پوست صورت ، مناسب برای خانم های بالای 45 سال

درمان نهایی ضد پیری سرشارازهورمون های طبیعی جلبک دریایی و اسید هیالورونیک دریایی است  و مناسب خانم های بالای ۴۵ سال است.بعدازاین درمان پوست صورت به وضوح بازسازی و جوان ،روشن و شفاف میشود و چروک های عمیق بطورواضح کاهش می یابد ، پوست مجدد حجم می گیرد و از درون بازسازی می شود و صورت روشن تر می شود. درمان حرفه ای ضد پیری و جوانسازی غنی شده با مواد اولیه ضد پیری است که همراه با ماساژ های مخصوص صورت و گردن انجام می شود . این درمان ۶ جلسه ای حاوی ۶ عدد نوار بیوسلولز ی است که مواد فعال ضد پیری را وارد پوست میکند و باعث آرامش آن می شود و پوست را به شدت مرطوب و چروکها را پر می کند.مکانیسم  اثر در  درمان اکسپشنال بر روی  انقباضات فیبرو بلاست ها است که  باعث جوان سازی پوست می شود و به صورت  بسته بندی شده در ظروف استریل تک نفره برای ۶ درمان موجود است  و فاقد هر گونه رنگ و بو است .

نتایج درمان 

در اولین جلسه اثرات درمانی بسیار محسوس و قابل رویت می باشد و  حجم صورت به حالت اولیه برگشته ، صورت و ناحیه دکلته صاف و سفت تر شده و پوست درخشان تر و روشن تر می شود .