روش های متفاوتی برای از از بین بردن موی صورت بدون لیزر و نواحی مختلف بدن وجود دارد. که می توان با استفاده از روش های طبیعی و سنتی برای از بین بردن موهای صورت و بدن قدام کرد. نکته حائز اهمیت در ارتباط با این روش های از بین بردن موهای صورت، ممکن است با توجه به بافت‌های سلولی استفاده از این روش ها بر روی بدن افراد مختلف جوابگو نباشد. با ما همراه باشید در ادامه راه های از بین بردن موی صورت بدون لیزر، راه های از بین بردن موهای زائد صورت با داروی گیاهی و همچنین روش از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه را برای علاقه مندان قرار داده ایم.

چگونه موهای زائد صورت را از بین ببریم

چگونه موهای زائد صورت را از بین ببریم

در جواب به اینکه چگونه موهای زائد صورت را از بین ببریم باید گفت دو روش کلی برای از بین بردن موی صورت بدون لیزر وجود دارد که در بخش پایین به آن اشاره کرده ایم :

1- اپیلاسیون

2- دپیلاسیون

برای آشنایی با انواع مزاج حیوانات، گیاهان، مزاج فصول و ……. به صفحه دوره آموزش طب سنتی مراجعه نمایید.

اپیلاسیون

1- در کشور ما اپیلاسیون را به روش های اشتباهی مانند استفاده از موم و وکس نسبت می دهند در صورتی که اپیلاسیون به روش هایی گفته می شود که در آن سعی در تخریب فولیکول و حذف دائمی موها می شود.

به عنوان مثال : الکترولیز، لیزر موهای زائد و IPL روش های اپیلاسیون می باشد.

دِپیلاسیون

2- دِپیلاسیون در واقع کاملا برعکس اپیلاسیون عمل می کند یعنی برای حذف موقت موها استفاده می شوند. دیپلاسیون تاثیری روی پیاز مو و فولیکول ندارد و تنها تاثیر آن روی ساقه مو می باشد در واقع هر روشی به غیر از سه مورد از روش های اپیلاسیون که در بخش بالا ذکر شد از روش های دیپلاسیون محسوب می شوند.

از بین بردن موی صورت در خانه

از بین بردن موی صورت در خانه

یکی از کارهایی که نیازی به تخصص و مهارت خاصی ندارد از بین بردن موی صورت در خانه می باشد.

شما می توانید به راحتی با چند روش و تکنیک آسان در منزل برای از بین بردن موی صورت بدون لیزر اقدام کنید. موهای صورت به دلیل رشد مداوم، تاثیر زیادی روی زیبایی بانوان دارد با ما همراه باشید در ادامه نحوه از بین بردن موی صورت در خانه را آموزش می دهیم.

اگر به دنبال از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه هستید، تا انتها با ما همراه باشید و مقاله را مطالعه نمایید.

ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت

در این بخش بهترین ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت و ماده های ترکیبی را به شما معرفی می کنیم در واقع استفاده از ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت، روش مناسبی برای از بین بردن مو صورت می باشد.

اگر به دنبال راه های پاک کردن تاتو هستید به صفحه پاک کردن تاتو با دکلره مراجعه نمایید.

وکس شکر

وکس شکر از آسان ترین ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت در خانه می باشد.

طرز تهیه این وکس : 2 قاشق عسل و یک قاشق آب به همراه دو قاشق شکر با هم ترکیب کنید و برای داغ شدن و ترکیب مواد با هم، آن را درون ظرف آب داغ قرار دهید و سپس صبر کنید تا وکس شما سرد شود تا باعث سوختن پوست شما نشود در نهایت با استفاده از کاردک وکس را به قسمت های مورد نظر بزنید و در خلاف جهت رویش مو آن را از پوست جدا کنید.

اگر به دنبال آموزش پاکسازی پوست هستید به صفحه دوره آموزش پاکسازی پوست مراجعه نمایید.

ترکیب آبلیمو و عسل

می توانید از ترکیب عسل و آبلیمو هم به عنوان ماسک برای از بین بردن موهای زائد صورت هم ماسک پاکسازی پوست استفاده کنید.

طرز تهیه ترکیب: 4 قاشق عسل را به همراه یک قاشق آبلیمو مخلوط کرده و برای اینکه این دو ترکیب یکدست شوند آن را به خوبی هم بزنید در نهایت با گذشت بیست دقیقه همراه با لیف نرم و آب، آن را از صورت خود پاک کنید.

در بخش بالا دو نوع ماسک برای موهای زائد صورت را به شما معرفی کردیم، همچنین شما می توانید از زرد چوبه به عنوان ماسک برای موهای زائد صورت نیز استفاده نمایید.

از بین بردن موهای زائد با زردچوبه

از بین بردن موهای زائد با زردچوبه

یکی از بهترین روشها برای از بین بردن موی صورت بدون لیزر استفاده از زردچوبه می باشد که به وسیله آن می توان به راحتی موی صورت را ازبین برد.

برای از بین بردن موهای زائد با زردچوبه ابتدا زرد چوبه را با آب یا شیر ترکیب کنید و خوب هم بزنید تا حالت خمیری شکل بگیرد در نهایت مقداری نمک یا شکر را به آن اضافه کنید.

اگر به دنبال روش های لیفت ابرو خانگی هستید به صفحه روش های بالا بردن ابرو مراجعه کنید.

اکثر افراد امروزه علاقه زیادی به ماساژ و خدمات آن دارند از این رو افراد متخصصی که در این زمینه فعالیت می کنند درآمد خوبی دارند. برای آشنایی با این دوره ماساژ به صفحه دوره آموزش ماساژ با مدرک بین اللملی مراجعه نمایید.

نکته: قبل از اینکه ماده ترکیبی را به صورت بزنید مقداری آرد ذرت به پوست بزنید و سپس ماده ترکیبی فوق العاده را روی پوست قرار دهید و پارچه ای روی صورت خود قرار دهید در نهایت با گذشت زمان 15 دقیقه پارچه را در خلاف جهت رویش موی خود بردارید و پوست را با آب شستشو دهید برای رسیدن به نتیجه دلخواه این ترکیب را به مدت دوبار در هفته انجام دهید.

اکثر افراد از سیاهی اطراف چشم خود رنج می برند و دائما دنبال راهکارهایی برای رفع سیاهی دور چشم خودهستند. اگر به دنبال راهکارهای درمانی برای رفع کبودی اطراف چشم خود هستید به صفحه قرص برای رفع سیاهی دور چشم مراجعه نمایید.

از بین بردن موهای زائد صورت با داروی گیاهی

یکی دیگر از راه های از بین بردن موی صورت بدون لیزر استفاده از دارو های گیاهی می باشد، اگر به دنبالاز بین بردن موهای زائد صورت با داروی گیاهی هستید در این بخش شما را راهنمایی می کنیم.

طرز تهیه داروی گیاهی پوست گردو

یکی از روش های از بین بردن موهای زائد صورت با داروی گیاهی استفاده از داروی گیاهی پوست گردو می باشد، برای از بین بردن موهای زائد صورت با پوست گردو به موارد زیر توجه کنید.

طرز تهیه ماده ترکیبی گیاهی : پوست قهوای رنگ گردو را حرارت می دهیم به گونه ای که کاملا خاکستر شود سپس یک قاشق از مواد خاکستر شده را در یک لیتر آب بریزید و به مدت 12 ساعت بماند پس از اتمام ساعت گفته شده با استفاده از پنبه، پنبه را آغشته به ترکیب ساخته شده کرده و به مدت 15 دقیقه روی پوست قرار داده نکته برای تاثیر بیشتر می توانید این روند را چند بار در طول روز تکرار کنید .

از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه

از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه

لیزر یکی از بهترین راهکار های موثر برای از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه می باشد. در واقع لیزر با از بین بردن فولیکول مو مانع از رشد مجدد مو می شود. البته توجه داشته باشید جلسات لیزر به مدت چند ماه و طی چند مرحله انجام میشود، لیزر نسبت به راهکار های دیگر دائمی و تاثیر گذارتر می باشد.

چگونه موهای زائد صورت را از بین ببریم

بیشتر افراد به دنبال این هستند که چگونه موهای زائد صورت را از بین ببریم، به طور کلی دو روش برای از بین بردن موهای صورت وجود دارد. 1- اپیلاسیون 2- دپیلاسیون شما می توانید با استفاده از این دو روش موهای زائد صورت خود را ازبین ببرید

ماسک برای موهای زائد صورت

اگر به دنبال ماسک برای موهای زائد صورت هستید باید بدانید که ماسکهایی زیادی برای از بین بردن موهای صورت وجود دارد برای مثال: ماسک دارویی گیاهی استفاده از پوست گردو، ماسک عسل، ماسک زرد چوبه و ……..

از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه

اگر از موهای زائد صورت خود خسته شدید و دائما به دنبال از بین بردن موهای زائد صورت برای همیشه هستید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به کلینیک های معتبر و عالی برای از بین بردن موهای صورت با استفاده از لیزر می باشد.