درمان سیاهی دور چشم طبیعی، اکثر افراد در طول زندگی خود درجه تیرگی و سیاهی در اطراف چشم و زیر چشم را تجربه کرده اند. این افراد تصور می‌کنند که علت ایجاد این تیرگی ها از کمبود خواب و خستگی می باشد اما این تنها یکی از عوامل به وجود آمدن سیاهی زیر چشم است و دلایل دیگری نیز در به جود آمدن این تیرگی ها دخالت دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم درمان قطعی دارد؟ سیاهی دور چشم راه درمان دارد؟ سیاهی دور چشم (سیاهی دور چشم به انگلیسی: darkness around the eyes) از مواری می باشد که تقریبا تمامی افراد در طول زندگی خود این را تجربه می کنند و این افراد به دنبال راهکارهای رفع آن هستند. به همین خاطر ما در این پست قصد داریم در ابتدا علت سیاهی اطراف و زیر چشم را بررسی نماییم و در نهایت برای افرادی که به دنبال رفع کبودی زیر چشم خود هستند راهکار های خانگی (سیاهی دور چشم روش خانگی) ارائه دهیم.

چگونه از سیاهی دور چشم خلاص شویم؟

چگونه سیاهی دور چشم برطرف شود؟ سیاهی زیر چشم را چگونه از بین ببریم؟

علت سیاهی دور چشم

علت سیاهی دور چشم از نظر طب سنتی (سیاهی دور چشم در طب سنتی) چیست؟ سیاهی زیر چشم از چیست؟ درمانگران طب سنتی (تیرگی دور چشم طب سنتی) معتقدند دلایل گوناگونی برای تیرگی و سیاهی دور چشم و زیر چشم وجود دارند که برخی از این دلایل شامل: کار زیاد، عدم تنظیم درست ساعت خواب، خستگی و تغذیه نامناسب می باشد.

علت سیاهی دور چشم چیست؟ سیاهی دور چشم از چیست؟ اما عوامل و دلایل دیگری برای گودی و سیاهی زیر چشم وجود دارد که در بخش زیر به آن می پردازیم.

سیاهی دور چشم بخاطر چیست (سیاهی دور چشم بر اثر چیست)

رایج ترین دلایل سیاهی دور چشم و زیر چشم به شرح زیر می باشد:

  • افزایش سن و طی شدن روند پیری پوست
  • تیره بودن پوست
  • خستگی مداوم و دراز مدت
  • اختلالات ژنتیکی
  • کمبود آب بدن افراد
  • آلرژی در انواع مختلف
  • قرار گرفتن در معرض نور آفتاب در طولانی مدت

رفع سیاهی دور چشم

برای سیاهی زیر چشم چه کنیم؟ برای از بین بردن سیاهی دور چشم (رفع سیاهی زیر چشم) چه کنیم؟ می دانید که در حال حاضر ماسک های گیاهی تولید شده در بهترین کمپانی های آرایشی و بهداشتی وجود دارند اما روش های نیز وجود دارد که می توان در خانه با امکانات فوق العاده کم بهترین نتیجه ها را دریافت نمود. البته توجه داشته باشید رمز موفقیت و از بین بردن سیاهی اطراف چشم تداوم و نظم در انجام این شیوه ها می باشد.

شما می توانید فیلم از بین بردن سیاهی دور چشم را در این بخش به زودی مشاهده نمایید.

سیاهی دور چشم را چگونه از بین ببریم؟

در بخش زیر می توانید با برخی از ماسک های خانگی (ماسک صورت سیاهی دور چشم) برای از بین بردن سیاهی دور چشم طبیعی آشنا شوید.

ماسک سیاهی دور چشم خانگی

1- ماسک یخ :

برای استفاده از این ماسک تنها لازم است دو قالب کوچک یخ را بر روی پوست اطراف چشم ماساژ دهید. البته توجه داشته باشید این کار را با وقفه به علت عدم آسیب رساندن به چشم انجام دهید. بنابراین اجازه ندهید چشم ها از سرمای شدید یخ اذیت شوند.خواص یخ برای سیاهی دور چشم، می توانید با انجام یک ماساژ سریع و در نهایت جدا کردن یخ از صورت بافت پوست این ناحیه را ترمیم کنید و خستگی را از چشم ها دور کنید.

2- ماسک خیار

خیار برای سیاهی دور چشم نی نی سایت، برای استفاده از این ماسک تنها لازم است یک خیار را درون یخچال نگه داری کنید و آن را پوست بگیرید و پوست ها را بر روی قسمت های زیر چشم قرار دهید. شما باید این شیوه را تا زمانی که پوست های خیار خنکی خود را از دست دهد ادامه دهید. این شیوه را باید هر شب یا یک شب درمیان انجام دهید. بعد از گذشت مدت زمان طولانی می توانید تاثیر این ماسک را بر روی چشمان خود مشاهده کنید.

خواص خیار برای سیاهی دور چشم، همانطور که گفته شد یکی از فواید استفاده از خیار این است در طولانی مدت موجب رفع سیاهی اطراف چشم و زیر چشم افراد می شود.

برای سیاهی زیر چشم چی خوبه

همانطور که در ابتدای پست گفته شد علت های زیادی در بروز سیاهی زیر چشم وجود دارد که در مقابل آن راهکار های فراوانی نیز برای از بین بردن سیاهی زیر چشم وجود دارد. افراد زیادی در تبادل نظرات پرسیده اند برای رفع تیرگی زیر چشم چه چیزی خوب است و یا بهترین دارو برای سیاهی دور چشم (دارو برای سیاهی دور چشم) کدام است؟ برای سیاهی دور چشم چه قرصی خوبه؟ برای سیاهی دور چشم چه پمادی خوبه؟ خب در این بخش به بررسی این سوالات می پردازیم.

برای سیاهی دور چشم چه قرصی بخوریم

قرص سیاهی دور چشم (رفع تیرگی زیر چشم)، بهترین قرص برای رفع سیاهی دور چشم کدام است؟ شما می توانید از انواع قرص های تقویتی مانند ویتامین آ و ….. برای از بین بردن سیاهی دور چشم استفاده نمایید.

سیاهی دور چشم عکس

سیاهی دور چشم عکس


قرص اهن برای سیاهی دور چشم

سیاهی دور چشم از کم خونی (سیاهی دور چشم به علت کم خونی)، با توجه به اینکه کم خونی می تواند یکی از دلایل سیاهی و تیرگی زیر و اطراف چشم باشد استفاده قرص آهن در چنین مواردی تحت نظر پزشک متخصص توصیه می شود.

درمان سیاهی زیر چشم

در این بخش قصد داریم برخی از راهکار های درمان خانگی سیاهی دور چشم را معرفی نماییم. اگر به دنبال درمان و شیوه های درمانی سیاهی زیر چشم هستید، می توانید از چندین درمان خانگی زیر استفاده کنید. البته توجه داشته باشید ما در بخش زیر انواع راه های درمان سیاهی زیر چشم را معرفی کرده ایم که در میان آنها راهکار های خانگی نیز وجود دارد.

  • از بین بردن سیاهی دور چشم با لیزر
  • جراحی سیاهی دور چشم
  • حجامت و رفع سیاهی دور چشم (حجامت سیاهی دور چشم)
  • حلزون تراپی برای سیاهی دور چشم
  • استفاده از فیلر سیاهی (دور چشم رفع سیاهی دور چشم با فیلر)
  • صابون سیاهی دور چشم
    صابون زردچوبه برای سیاهی دور چشم
  • استفاده از پماد سیاهی دور چشم
  • ویتامین آ د برای سیاهی دور چشم
  • رفع سیاهی دور چشم با خمیر دندان
  • حنا برای سیاهی دور چشم
  • سیاهی دور چشم با سیب زمینی
  • درمان سیاهی دور چشم با قهوه
  • سیاهی دور چشم با گلاب
  • سیاهی دور چشم روغن بادام
  • رفع سیاهی دور چشم با جوش شیرین
  • از بین بردن سیاهی دور چشم با عسل
  • آلوورا برای سیاهی دور چشم
  • ژل رویال برای سیاهی دور چشم
  • درمان سیاهی دور چشم با زالو
    رفع سیاهی دور چشم با زردچوبه
  • روغن سیاه دانه برای سیاهی دور چشم
  • جوانه گندم برای سیاهی دور چشم
  • رفع سیاهی دور چشم با شیر (درمان سیاهی دور چشم با شیر)

پماد سیاهی دور چشم

حالا که با دلایل مختلف سیاهی و تیرگی دور چشم (حلقه سیاه دور چشم،) آشنا شدید در این بخش به معرفی کرم سیاهی دور چشم قوی و بهترین پماد سیاهی دور چشم که تاثیر بسزایی در درمان سیاهی دور چشم دارند، می بپردازیم. بهترین کرم های ضد تیرگی زیر چشم شامل موارد زیر می باشد:

  • کرم دور چشم تالگو (مخصوص آقایان)
  • کرم رفع سیاهی دور چشم تراست
  • پماد آ د برای سیاهی دور چشم
  • کرم ضد تیرگی دور چشم رزاکلین
  • کرم دور چشم ضد تیرگی و پف درماتیپیک
  • کرم دور چشم ویتامین سی ویتالیر
  • کرم دور چشم الیوکس
  • کرم رفع سیاهی دور چشم سینره

ویتامین آ د برای سیاهی دور چشم

بهترین ویتامین برای گودی چشم کدام است؟ یکی از بهترین ویتامین ها که از مشتقات ویتامین A به حساب می آید رتینول می باشد. این ماده موجب تحریک تولید کلاژن شده و زمانی که شما این کرم را به پوست زیر چشم خود می زنید موجب ایجاد تحریک پوستی شده و همچنین در کاهش خطوط دور چشم و کاهش سیاهی اطراف چشم تاثیر دارد.


رفع سیاهی دور چشم با خمیر دندان

یکی از مواردی که با استفاده از آن می توانید برای رفع سیاهی دور چشم سریع خود اقدام کنید، استفاده از خمیردندان می باشد. برای این کار تنها کافیست یک لایه نازک از خمیر دندان را در اطراف پوست چشم خود که تیره است بمالید و صبر کنید تا خمیر دندان به مدت چند ساعت یا حتی یک شبانه روز بر روی پوست دور چشم شما باقی بماند.

برای رفع سیاهی دور چشم با استفاده از این شیوه درمانی باید مرتباً روزی یک بار این کار را انجام دهید به صورت کلی خمیر دندان الخصوص خمیر دندان نعنایی به میزان زیادی توانایی ترمیم پوست تیره و یا کبودی دور چشم را دارد. چرا که مواد استفاده شده در خمیر دندان دارای خاصیت ضد التهابی می باشد و در بهبود و ترمیم پوست تیره و کبود شده بسیار موثر است.

حنا برای سیاهی دور چشم

یکی دیگر از راهکار های خانگی برای رفع سیاهی دور چشم و زیر چشم استفاده از حنا می باشد که شما می توانید این ماده را بر روی محل مورد نظر خود بر روی صورت قرار دهید.

سیاهی دور چشم با سیب زمینی

سیاهی دور چشم با سیب زمینی

رفع سیاهی دور چشم با سیب زمینی (سیاهی دور چشم سیب زمینی)، یکی دیگر از راهکارهای خانگی برای از بین بردن سیاهی دور چشم استفاده از سیب زمینی می باشد. برای این منظور تنها لازم است یک یا دو عدد سیب زمینی را رنده کرده و سپس آب آن را بگیرید. با استفاده از یک تکه پنبه به آن آغشته کنید و پنبه را بر روی چشم های تان قرار دهید. توجه داشته باشید که پنبه حتماً باید زیر چشم های شما را پوشش دهد در نهایت 10 الی 15 دقیقه منتظر بمانید بعد از گذشت مدت زمان مشخص شده آن را با آب سرد بشویید.

خواص سیب زمینی برای سیاهی دور چشم چیست؟ در واقع سیب زمینی موجب سفید شدن پوست و از بین رفتن سیاهی دور چشم می شود.

درمان سیاهی دور چشم با قهوه

چه چیزی برای سیاهی دور چشم خوب است؟ به علت میزان بالای مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها که در قهوه وجود دارد، قهوه دارای فواید فراوانی برای سلامتی و زیبایی پوست می باشد که در بخش زیر به فواید قهوه برای سیاهی دور چشم اشاره کرده‌ایم.

1- قهوه حاوی کافئین می باشد که دارای خاصیت ضد التهابی است به همین دلیل قهوه میزان بالای کافئینی که دارد به بهبود گردش خون کمک می کند و موجب از بین رفتن سیاهی دور چشم می شود.

2- وجود آنتی اکسیدان در قهوه تاثیرات اشعه یو وی را بر روی پوست های حساس کاهش می دهد.

3- کافئینی که در قهوه وجود دارد موجب می شود عروق خونی تنگ شود و گردش خون در اطراف چشم افزایش یابد.

4- در آخر لازم است بدانید قهوه خاصیت روشن کنندگی نیز دارد که این مورد به علت وجود تانن های موجود در قهوه می باشد.

قهوه و آلوئه ورا

آلوئه ورا دارای ویتامین E و خاصیت ضد رنگدانه می باشد. همچنین یکی دیگر از خواص آلوئه ورا این است که موجب کاهش پف زیر چشم می شود.

شما می توانید با استفاده از قهوه و آلوئه ورا یک ماسک فوق العاده درست کنید. برای تهیه این ماسک تنها لازم است یک قاشق چای خوری پودر قهوه و ژل آلوورا به همراه چند قطره روغن ویتامین E را با هم ترکیب نمایید و سپس پوست را کاملا تمیز کنید و خمیر را دور چشم بمالید. در نهایت با گذشت 15 دقیقه می توانید این خمیر را با استفاده از آب بشویید.

نکته: استفاده روزانه و به طور مرتب از این ماسک موجب می شود نتایج فوق العاده ای از این ماسک دریافت کنید.

سیاهی دور چشم با گلاب

خواص گلاب برای سیاهی دور چشم چیست؟ گلاب دارای خواص بی شماری می باشد به همین علت یک ماده موثر برای طراوت و روشن کنندگی پوست به حساب می آید. استفاده از گلاب به دلیل خواص روشن کننده و تسکین دهنده در درمان سیاهی و گودی زیر چشم بسیار مناسب می باشد. برخی دیگر از خواص گلاب آنتی اکسیدان هایی می باشند که سلول های پوستی را مقاوم و موجب ترمیم بافت های مرده شده و در نهایت در جوانسازی پوست صورت افراد کمک بسزایی می‌کند.

متناسب با خواص ذکر شده در ارتبطا با گلاب، برای افرادی که از سیاهی دور چشم خود رنج می برند استفاده از آن توصیه می شود.

برای استفاده از گلاب تنها کافیست مقداری پنبه را به گلاب آغشته کرده و سپس پنبه آغشته را بر روی چشمان خود قرار دهید. بعد از گذشت 15 الی 20 دقیقه می توانید صورت خود را با آب بشویید. توجه داشته باشید با استفاده مداوم از گلاب می توانید از تیرگی های اطراف و زیر چشم خود خلاص شوید.

سیاهی دور چشم روغن بادام

سیاهی دور چشم خانگی، یکی دیگر از راهکارهای خانگی از بین بردن سیاهی دور چشم و زیر استفاده از روغن بادام تلخ می باشد. برای استفاده از این نوع روغن به جهت از بین بردن سیاهی اطراف چشم و زیر چشم باید هر شب به میزان 2 الی 3 قطره از روغن بادام تلخ را بین انگشتان خود را گرم کنید و به صورت دورانی زیر چشمم خود بمالید.

توصیه می شود این روغن را هر شب استفاده نمایید و صبح روز بعد روغن را از روی پوست خود پاک کنید.

رفع سیاهی دور چشم با جوش شیرین

رفع سیاهی دور چشم با جوش شیرین

جوش شیرین برای سیاهی دور چشم نی نی سایت، برای استفاده از جوش شیرین جهت از بین بردن سیاهی زیر چشم باید 1 قاشق چای خوری جوش شیرین را به یک فنجان آب اضافه کرده و خوب هم بزنید تا کاملاً یکدست شود. سپس پنبه را به این محلول آغشته کنید و آن را به مدت 15 دقیقه بر روی چشمان خود قرار دهید. در نهایت محلول را با استفاده از آب گرم از روی صورت خود بشویید.

سیاهی دور چشم با عسل

خواص عسل برای سیاهی دور چشم چیست؟ عسل و سیاهی دور چشم، لازم است بدانید که عسل دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی می باشد همچنین استفاده از عسل طبیعی برای رفع تیرگی و پف زیر چشمام بسیار موثر می باشد.

برای استفاده از عسل تنها لازم است مقداری کمی عسل را به اطراف چشم خود بزنید. البته توجه داشته باشید این کار را باید قبل از خواب انجام دهید و اجازه دهید که عسل در طول شبانه روز جذب شود و صبح باقی مانده آن را بشویید.

آلوورا برای سیاهی دور چشم

ژل آلوورا برای سیاهی دور چشم، امروزه آلوورا یکی از مهمترین ترکیبات در لوازم آرایشی بهداشتی و مراقبت از پوست می باشد. هنگامی که علت به کم خوابی پوست اطراف و زیر چشمتان سیاه و گود شده یا چین و چروک های صورتتان موجب آزار شما شده همچنین افتاب، خشکی هوا یا آلودگی پوستتان را ملتهب کرده و موجب آسیب به آن شده است هیچ موادی به میزان ژل طبیعی آلوورا نمی‌تواند پوستی سالم و نرم را به شما تحویل دهد. در واقع خواص آلوورا برای سیاهی زیر چشم و آبرسانی به پوست از مهمترین کاربردهای این گیاه فوق العاده می باشد.

برای استفاده از این ژل تنها کافیست یک قاشق ژل آلوئه ورا را به همراه نیم قاشق غذاخوری آب لیمو ترکیب کنید. سپس این ترکیب را به صورت دورانی بر روی محل مورد نظر بمالید و به مدت 20 الی 30 دقیقه صبر کنید سپس صورت خود را با آب بشویید.

روغن سیاه دانه برای سیاهی دور چشم

درمان سیاهی دور چشم شدید، سیاه دانه یکی دیگر از راهکارهای برای سیاهی دور چشم درمان خانگی می باشد برای استفاده از این روغن تنها باید در ابتدا نصف قاشق چای خوری عسل را به همراه 2 الی 3 قطره روغن سیاه دانه ترکیب نمایید و آن را بر دور چشم خود بزنید. سپس در ادامه به مدت 10 الی15 دقیقه صبر کنید و بعد از گذشت مدت زمان مشخص آن را با آب بشویید.

خواص روغن سیاه دانه برای سیاهی دور چشم چیست؟ فواید روغن سیاه دانه شامل: رفع تیرگی و سیاهی دور چشم و زیر چشم، از بین بردن گودی زیر چشم و از بین بردن چین و چروک های موجود در اطراف چشم می باشد.


سیاهی دور چشم تبادل نظر (سیاهی زیر چشم تبادل نظر)

سیاهی دور چشم چیست

ایا سیاهی دور چشم قابل درمان است؟ سیاهی زیر چشم و دور چشم یکی از شایع ترین حالت های ظاهری می باشد که اکثر افراد در طول زندگی خود آن را تجربه می کند. البته دارای راه های درمانی فراوانی نیز می باشد.

دارو برای کبودی زیر چشم

برای از بین بردن سیاهی دور چشم چی خوبه؟ برای رفع سیاهی زیر چشم طبیعی می توانید از انواع قرص، ویتامین و کرم ها استفاده نمایید.

سیاهی دور چشم چگونه از بین ببریم

سیاهی دور چشم چجوری از بین میره؟ سیاهی دور چشم چگونه برطرف کنیم؟ شیوه های گوناگونی برای از بین بردن ان جود دارد که برخی از این شیوه ها شامل: لیزر، حجامت و رفع سیاهی دور چشم، حجامت، حلزون تراپی و فیلر می باشد.
سیاهی دور چشم چه علتی دارد

سیاهی دور چشم برای چیست؟ سیاهی دور چشم از بین بردن گودی زیر چشم دارای دلایل متفاوتی می باشد که برخی از آنها می توان به بی خوابی، خستگی، تغذیه نامناسب و …. اشاره نمود.

علت سیاهی دور چشم در جوانان

علت سیاهی زیر چشم در جوانان (سیاهی دور چشم در جوانان) را می توان به کم خونی، کمبود آب بدن و …… دانست.

چگونه از سیاهی دور چشم جلوگیری کنیم

برای جلوگیری از سیاهی دور چشم می توانید موارد ذکر شده در پست را رعایت کنید همچنین از ماسک های ذکر شده در پست به عنوان روتین مراقبت از پوست خود استفاده نمایید.


سیاهی دور چشم کمبود چه ویتامینی است

کمبود ویتامین D از دیگر عوامل سیاهی دور چشم افراد می باشد.


چگونه سیاهی دور چشم را از بین ببریم

چطور سیاهی دور چشم را از بین ببریم؟ جهت سیاهی دور چشم می توانید از روغن سیاه دانه استفاده نمایید.


چه کرمی برای سیاهی دور چشم خوبه

جدیدترین درمان سیاهی دور چشم، کرم های زیادی برای از بین بردن سیاهی اطراف چشم وجود دارد که شما می توانید از آنها استفاده نمایید این کرم ها شامل: کرم سیاهی دور چشم سینره، کرم دور چشم کیووی، کرم دور چشم لیراک و …. می باشد.


چه روغنی برای سیاهی دور چشم خوبه

سیاهی دور چشم را چگونه درمان کنیم؟ همانطور که در بخش بالا گفته شد روغن بادام تلخ و روغن سیاه دانه از بهترین روغن های هستند که تاثیر بسزایی در رفع و از بین رفتن سیاهی دور چشم و زیر چشم دارند.
چه ماسکی برای سیاهی دور چشم خوبه

حجامت برای سیاهی دور چشم
حجامت برای سیاهی دور چشم نی نی سایت، یکی از راهکار های از بین بردن سیاهی دور چشم استفاده از حجامت می باشد که افراد می توانند از این شیوه استفاده نمایید.

علت سیاهی دور چشم خانمها

علت سیاهی دور چشم خانمها چیست؟ سیاهی دور چشم در اثر چیست؟ برخی از عوامل و دلیل سیاهی دور چشم زنان (سیاهی زیر چشم زنان) را می توان به کمبود ویتامین دی، کمبود آب بدن و کم خونی دانست.

سیاهی دور چشم درمان خانگی

سیاهی دور چشم را چگونه برطرف کنیم؟ درمان تیرگی دور چشم خانگی (سیاهی زیر چشم خانگی)، راه های فراوانی برای درمان سیاهی دور چشم رفع گودی و حل مشکل سیاهی دور چشم و زیر چشم (رفع سیاهی زیر چشم سریع) وجود دارد که شما می توانید از یان راهکار های ارائه شده در بخش های بالا استفاده نمایید. این راهکار ها شامل: استفاده از ماسک های خانگی، روغن ها و مواد های مفید مانند: قهوه، سیب زمینی، آلوئه ورا و …. می باشد.


سیاهی دور چشم در کودکان

علت سیاهی زیر چشم (سیاهی دور چشم نی نی سایت) توصیه می شود در صورت مواجه شدن با سیاه شدن زیر چشمان کودکان خود حتما به پزشک متخصص اطفال مراجعه نمایید.

سیاهی دور چشم در شیردهی

سیاهی دور چشم در بارداری نی نی سایت، سیاهی دور چشم در دوران شیر دهی و سیاهی زیر چشم زن باردار در بعضی از خانم ها رخ می دهد که امری طبیعی می باشد اما توصیه می شود در چنین شرایطی حتما این موارد را با پزشک معالج خود در میان بگذارید.

دلیل سیاهی زیر چشم پسران

برخی از دلایل سیاهی زیر چشم پسران را می توان عوامل ژنتیکی؛ تیره بودن پوست، خستگی و …. دانست.

درمان سیاهی دور چشم ژنتیکی

سیاهی دور چشم ارثی نی نی سایت (سیاهی دور چشم ژنتیکی)، یکی از عوامل وجود سیاهی در زیر چشم افراد عوامل ژنتیکی می باشد که متناسب با راهکار های ارائه شده امکان رفع آن وجود دارد.

سیاهی دور چشم علتش چیه

سیاهی دور چشم علت، همانطور که در بخش بالا گفته شد سیاهی دور چشم علت های فراوانی دارد که برخی از آنها شامل: تیره بودن پوست افراد، افزایش سن و روند پیری پوست، کمبود آب بدن افراد و …… می باشد.

البته دیگر مواردی نیز وجود دارد مانند: سیاهی دور چشم بعد عمل بینی، سیاهی دور چشم بخاطر عینک، سیاهی دور چشم بعد از بوتاکس، سیاهی دور چشم تیروئید، سیاهی دور چشم بر اثر ضربه، سیاهی دور چشم در صبح و …. که افراد در این موارد نیز دچار سیاهی دور چشم می شوند و هر شیوه به مباحث علمی تر و تخصصی تر مربوط می شود. شما می توانید برای یافتن پاسخ خود با پزشک معالج خود مشورت کنید.

چه قرصی برای سیاهی دور چشم خوبه

برای رفع سیاهی دور چشم فوری می توانید از انواع قرص ویتامین a، ویتامین B12، ویتامین B3 و … استفاده نمایید.

سیاهی دور چشم علت چیست

علت سیاهی دور چشم طب سنتی (سیاهی زیر چشم و طب سنتی) به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال: تغذیه نامناسب، عوامل ژنتیکی، بی خوابی، کم خونی و ……

سیاهی زیر چشم چگونه برطرف میشود

راهکارهای فراوانی برای برطرف کردن سیاهی دور چشم وجود دارد که شما می توانید از این راهکار های ارائه شده در پست برای از بین بردن سیاهی زیر چشم و دور چشم خود استفاده نمایید.