مراقبت بعد از میکرودرم، میکرودرم ابریژن یکی از شیوه های بسیار کاربردی برای زیبایی و جوانسازی پوست می باشد. اما باید توجه داشته باشید بعد از انجام میکرودرم مهم ترین مورد رعایت نکات لازمه در ارتباط با مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن می باشد. شما با رعایت این نکات می توانید همواره زیبایی صورت خود را حفظ نمایید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم شما را با نکات لازمه در ارتباط با مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن(مراقبتهای بعد از میکرودرم ابریژن) آشنا کنیم.

مراقبت های قبل از میکرودرم ابریژن

مراقبت های قبل از میکرودرم ابریژن

به طور کلی مقصود در این پست بررسی مراقبت‌های قبل و بعد از میکرودرم ابریژن می باشد که در این بخش ابتدا قصد داریم قبل از بررسی مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن برخی از مراقبت های قبل از میکرودرم ابریژن را بررسی کنیم. برخی از مراقبت های قبل از میکرودرم به شرح زیر می باشد:

  1. پاک کردن پوست: قبل از انجام میکرودرم ابریژن، پوست باید به طور کامل پاک شود. برای این کار می توان از یک شوینده ملایم استفاده کرد.
  2. اگر در صورت خود زخم یا تبخال دارید می توانید تا هنگام بهبود آنها انجام میکرودرم را به تاخیر بیاندازید.
  3. در صورتی که در مدت زمان 2 ماه اخیر جراحی زیبایی بر روی صورت انجام شده بهتر است در چنین شرایطی برای انجام میکرودرم صبور باشید.
  4. با تایید پزشک برای انجام میکرودرم ابریژن نباید تا سه روز قبل از انجام آن کرم های لایه بردار و ضد لک استفاده نمایید.
  5. استفاده از محصولات ضد التهاب: استفاده از محصولاتی که حاوی مواد ضد التهابی هستند، می تواند به کاهش التهاب پوست کمک کند.
  6. استفاده از محصولات ضد باکتری: استفاده از محصولاتی که حاوی مواد ضد باکتری هستند، می تواند به کاهش خطر عفونت پوست کمک کند.
  7. استفاده از محصولات آبرسان: استفاده از محصولاتی که حاوی مواد آبرسان هستند، می تواند به حفظ رطوبت پوست کمک کند.
  8. عدم استفاده از محصولات آرایشی: قبل از انجام میکرودرم ابریژن، باید از استفاده از محصولات آرایشی خودداری شود تا پوست به طور کامل پاک شود.
  9. توصیه می شود تا چند روز قبل برای انجام میکرودرم از سولاریوم استفاده نکنید.
  10. توصیه می شود روز قبل از انجام میکرودرم حمام کنید.
  11. برخی از موارد موجب تخریب پوست می شود و ممکن است در روند میکرودرم اختلال به وجود آورد. این موارد شامل: بند انداختن، استفاده از موم و کرم های موبر قبل از میکرودرم می باشد. توصیه می شود این شیوه ها را تا قبل از 48 ساعت انجام دهید.
مراقبت های بعد از میکرودرم ابریژن

مراقبت های بعد از میکرودرم ابریژن

اما هدف اصلی ما در این پست بررسی راه کاره های مراقبت های بعد از میکرودرم پوست می باشد. مراقبت بعد از میکرودرم نی نی سایت، حال به سراغ مراقبت های بعد از میکرودرم ابریژن(مراقبت های بعد از انجام میکرودرم ابریژن) می رویم. شما می توانید برای بهبودی کامل و دریافت نتایج عالی بعد از انجام میکرودرم ابریژن به دستور العمل هایی که در بخش زیر عنوان شده عمل کنید. توصیه می کنیم تا انتهای پست با ما همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم مراقبت ها و نکات قبل و بعد از استفاده میکرودرم ابریژن را مورد بررسی قرار دهیم. برخی از این دستور العمل ها به شرح زیر می باشد:

  • در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید
  • پوست را تمیز نگه دارید
  • استفاده از پماد ضد التهاب
  • استفاده از کمپرس یخ
  • جلوگیری از ضربه دیدن پوست
  • از دست زدن به پوست خود امتناع کنید
  • استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده
  • پیشگیری از التهاب پوست
  • استفاده از شوینده های لطیف
  • نظم در جلسات درمانی
  • استفاده از ماسک های خانگی

در مقابل نور مستقیم خورشید قرار نگیرید

یکی از اساسی ترین نکات مراقبت بعد از میکرودرم صورت (مراقبت های بعد از میکرودرم نی نی سایت) استفاده از کرم ضد آفتاب می باشد. توجه داشته باشید بعد از انجام میکرودرم پوست صورت شما بسیار نازک شده است. در صورتی که بدون استفاده از کرم ضد آفتاب در مقابل نور خورشید قرار بگیرید، امکان دارد درد و سوزشی در صورت خود حس کنید.

همچنین لازم است بدانید تابش مستقیم نور خورشید بر روی پوست موجب تغییر رنگ پوست در افراد می شود. بنابراین پیشنهاد می شود حتما بعد از تمام شدن میکرودرم از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

بهترین ضد افتاب بعد از میکرودرم را می توانید از سایت های معتبر زیبایی خریداری کنید. لازم است بدانید تالگو نور یکی از معتبر ترین سایت های فروش محصولات مراقبتی و پاکسازی پوست می باشد که شما می توانید این محصولات را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری کنید.

پوست را تمیز نگه دارید

توصیه می شود بعد از میکرودرم بلافاصله از لوازم آرایشی استفاده نکنید البته استفاده از لوازم آرایشی مانعی ندارد اما توصیه می شود بعد از گذشت چندین روز این لوازم استفاده کنید. معمولا کرم های آرایشی دارای موادی هستند که با استفاده از آن ها بر روی پوست های ترمیم شده و نازک فرد احساس سوزش بر روی پوست خود می کند. به همین علت برای مراقبت بعد از میکرودرم بهتر است تا 24 ساعت به پوست خود استراحت دهید.

استفاده از پماد ضد التهاب

بعد از جلسات آخر میکرودرم پوست شما بیش از اندازه نازک می شود و داشتن سوزش و التهاب در این موارد کاملا طبیعی می باشد. برای از بین بردن این سوزش و التهاب می توانید از کرم های ضد التهاب استفاده نمایید. کرم های ضد التهاب موجب تسریع در روند ترمیم پوست شما می شود. شما می توانید از پزشک خود در ارتباط با کرم های بعد از میکرودرم مشورت بگیرید.

در نهایت پزشک معالج با بررسی مشکلات پوستی شما مناسب ترین کرم ضد التهاب را برای شما تجویز می کند.

استفاده از کمپرس یخ

یکی از عوارض بعد از میکرودرم سوزش پوست می باشد. برخی از مراقبت های بعد از میکرودرم شامل: کنترل التهاب و سوزش می باشد. شما می توانید از کمپرس یخ برای جلوگیری از التهاب استفاده نمایید. برای این کار تنها کافیست به مدت چند دقیقه کمپرس یخ را بر روی پوست صورت خود قرار دهید سپس بعد از گذشت یک الی دو دقیقه آن را از روی پوست بردارید. البته توجه داشته باشید از این اقدام تنها برای از بین بردن سوزش و التهاب می توانید استفاده نمایید. سرد شدن بیش از اندازه پوست روند ترمیمی آن را کند خواهد کرد.

جلوگیری از ضربه دیدن پوست

بعد از انجام میکرودرم تا مدت زمان 48 ساعت باید از پوست خود مراقبت کنید تا به پوست ضربه ای برخورد نکند. در صورت ضربه خودرن به پوست درد و سوزش پوست شما بسیار آزار دهنده خواهد بود.

از دست زدن به پوست خود امتناع کنید

ممکن است بعد از ترمیم پوست، احساس سوزش و خارش داشته باشید نباید در این شرایط به هیچ وجه به پوست خود دست بزنید. چرا که خارندان پوست نازک شده امکان دارد موجب ایجاد زخم و خونریزی در پوست شما شود. اگر در پوست خود احساس خارش داشتید پیشنهاد ما برای شما استفاده از پنبه می باشد که با آن می توانید به آرامی صورت را ماساژ دهید. اگر احساس خارش در پوستتان زیاد شد می توانید از ژل الوئه ورا استفاده نمایید. استفاده از این ژل می تواند خارش پوست در چندین روز را کنترل کند.

استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده

یکی از مهم ترین نکات در مراقبت بعد میکرودرم اهمیت به پوست و مرطوب نگه داشتن آن می باشد. لازم است بدانید بعد از انجام میکرودرم پوست به میزان کمی خشک می شود. شما می توانید خشکی پوست را با استفاده از کرم های مرطوب کننده و آبرسان از بین برده و یا کاهش دهید. توجه داشته باشید در صورت عدم اهمیت به خشکی پوست امکان دارد با چین چروک های پوستی مواجه شوید. بنابراین برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک های پوستی بهتر است با استفاده از شیوه های مراقبت ذکر شده از پوست خود مراقبت کنید.

پیشگیری از التهاب پوست

همانطور که گفته شد می دانید که پوست بعد از میکرودرم بسیار حساس می شود. چرا که با لایه برداری سطحی، پوست نازک شده و لایه های قوی و سطحی پوست از بین رفته است. به همین علت گفته می شود که مراقبت بعد از میکرودرم بسیار مهم تر از میکرودرم می باشد. یکی از اساسی ترین عواملی که بعد از میکرودرم موجب التهاب پوست می شود، گرما می باشد.

به همین علت توصیه می شود میکرودرم را در روز های خنک پاییز و زمستان انجام دهید. اما اگر میکرودرم را در تابستان انجام دادید از فعالیت های سنگین بعد از میکرودرم پیشگیری کنیدو

به هیچ عنوان پوست خود را با آب گرم نشویید و همواره پوست خود را با آب خنک شستشو دهید. از رفتن به سونا خود داری کنید. یکی دیگر ازعواملی که در بخش بالا نیز در ارتباط با آن صحبت شده است، دست زدن به پوست می باشد. دست زدن به پوست از عوامل می باشد که موجب التهاب پوست می شود.

استفاده از شوینده های لطیف

شستن صورت بعد از میکرودرم، یکی دیگر از راه های مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن استفاده از شوینده های لطیف می باشد. شما می توانید از این شوینده ها که مورد تایید پزشک می باشد، برای پاک کردن صورت خود قبل از خواب استفاده نمایید. برای انتخاب بهترین گزینه می توانید با پزشک معالج خود مشورت کنید. توصیه می شود برای انتخاب این محصولات از مواد شوینده ساده و معمولی استفاده نکنید.

نظم در جلسات درمانی

برای میکرودرم ابریژن باید جلسات منظمی توسط پزشک برنامه ریزی شود. توصیه ما به شما این است که دقیقا مطابق با تایم های ارائه شده برای جلسات به کلینیک مراجعه نمایید و حتی یک روز زود تر از موعود و یا یک روز دیر تر از آن برای جلسات درمانی میکرودرم مراجعه نکنید. در صورتی که یک روز زود تر از زمان تعیین شده برای انجام میکرودرم مراجعه کنید پوست شما بیش از اندازه نازک شده و درد و سوزش پوست شما افزایش می یابد.

اما اگر روند درمانی شما یک روز بعد از زمان تعیین شده، انجام شود درمان پوست شما با اختلال مواجه می شود. یکی دیگر از نکات اساسی در ارتباط با مراقبت های بعد از میکرودرم مراجعه در زمان بندی تعیین شده می باشد.

استفاده از ماسک های خانگی

مراقبت بعد میکرودرم صورت، برای کمک به روند سریع تر ترمیم پوست و خنک نگه داشتن آن توصیه می کنیم از ماسک خانگی زیر استفاده نمایید. برای تهیه این ماسک خانگی تنها کافیست ژل آلوئه ورا را در یک ظرف بریزید و بافت های آن را از هم باز کنید.

آن را درون قالب های یخ ریخته و آن را در فریزر قرار دهید. هر شب قبل از خواب پوست خود را با استفاده از این ماسک ماساژ دهید.

استفاده از این شیوه درمانی به باز سازی پوست شما کمک کرده و همچنین موجب افزایش سرعت جوانسازی پوست می شود.

بعد میکرودرم چکار کنیم

مراقبت میکرودرم، همانطور که در بخش بالا ذکر شدبعد از انجام میکرودرم، باید به پوست خود مراقبت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در این بخش برخی مراقبت هایی که بعد از میکرودرم باید انجام دهید را مجددا مورد بررسی قرار داداه ایم:

  1. استفاده از محصولات ضد التهاب: پس از انجام میکرودرم، پوست شما ممکن است حساسیت و التهاب داشته باشد. برای کاهش این علائم، می توانید از محصولاتی که حاوی مواد ضد التهابی هستند، استفاده کنید.
  2. استفاده از محصولات آبرسان: پوست شما پس از انجام میکرودرم ممکن است خشک شده باشد. برای حفظ رطوبت پوست، می توانید از محصولاتی که حاوی مواد آبرسان هستند، استفاده کنید.
  3. استفاده از کرم ضد آفتاب: پوست شما پس از انجام میکرودرم حساسیت بیشتری نسبت به نور خورشید دارد. برای جلوگیری از آسیب به پوست، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  4. عدم استفاده از محصولات آرایشی: پس از انجام میکرودرم، پوست شما به طور کامل پاک شده است. برای جلوگیری از ایجاد عفونت و التهاب، باید از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید.
  5. عدم استفاده از آب گرم: پس از انجام میکرودرم، پوست شما حساسیت بیشتری دارد. برای جلوگیری از تحریک پوست، باید از آب سرد یا گرمای ملایم استفاده کنید.
پاکسازی پوست با میکرودرم

استفاده از میکرودرم برای پاکسازی پوست تاثیرات فراوانی برای پوست دارد. این روش می تواند به پاکسازی پوست، کاهش جوش و آکنه، کاهش لک های پوستی و بهبود بافت پوست کمک کند. همچنین، باعث افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست می شود.

بهتر است قبل از انجام میکرودرم، به متخصص پوست مراجعه کنید تا بررسی کند که آیا این روش برای پوست شما مناسب است یا خیر. همچنین باید به دقت دستورالعمل های پس از انجام میکرودرم را دنبال کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

ژل مخصوص میکرودرم

ژل میکرودرم، این نوع ژل به علت خاصیت ضد التهابی و ضد عفونی کننده ای و ضد لکی که دارد، یکی از بهترین ها می باشد. استفاده از ژل مخصوص میکرودرم، به دلیل داشتن خواص ضدعفونی کننده و ضد التهابی، می‌تواند به کاهش عوارض پس از میکرودرم کمک کند. قبل از استفاده از ژل مخصوص میکرودرم، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

ژل دستگاه میکرودرم

ژل دستگاه میکرودرم، یک ژل خنثی کننده است که برای استفاده در دستگاه میکرودرم به کار می‌رود.استفاده از این نوع ژل میکرودرم، به دلیل داشتن خواص خنثی کننده و حفظ رطوبت، می‌تواند به کاهش احتمال تحریک پوست و افزایش رطوبت پوست کمک کند.
ژل شستشوی صورت میکرودرم

ژل شستشوی میکرودرم(ژل ضد جوش میکرودرم)، یکی از راه های جلوگیری از ابتلا به لکه های عمیق، بروز جشو های چرکی و جوش های سر سیاه، شستشوی منظم پوست صورت می باشد. شما باید روزانه دو بار صورت خود را با آب ولرم و ژل شستشو بشویید. پس از گذشت بازه زمانی مشخصی می توانید شاهد شفاف شدن پوست خود باشید و نهایت لذت را از شفافی و زیبایی پوست خود ببرید.

بعد از میکرودرم چه ماسکی استفاده کنیم

بعد از میکرودرم از چه ماسکی استفاده کنیم؟ ژل های خنک کننده آلوئه ورا از بهترین ماسک ها بعد از میکرودرم می باشد. چرا که علاوه بر خنک کردن پوست موجب افزایش سرعت در روند بهبود پوست می شود. البته قبل از آن می توانید با مشورت با پزشک معالج خود بهترین کرم ها و ماسک های مناسب پوست خود را انتخاب و خریداری کنید.

بعد از میکرودرم چه کرمی بزنیم

بهترین کرم بعد از میکرودرم کدام است؟ کرم ضد لک بعد از میکرودرم، زینک اکساید بعد از میکرودرم یکی از بهترین کرم های می باشد که آسیب های پوستی مانند: التهاب، قرمزی، سوختگی و …… را ترمیم و درمان می کند. البته توجه داشته باشید بعد از مدتی پوست همواره دارای التهاب و زخم می باشد. به همین علت کرم زینک اکساید از بهترین کرم هایی می باشد که کمک بسزایی در روند بهبود پوست دارد.

عوارض میکرودرم

عوارض میکرودرم نی نی سایت، در ابتدای پست با برخی از راهکار های مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن آشنا شدید. حالا سوال این است، آیا میکرودرم عوارضی دارد؟ عوارض میکرودرم چیست؟ قرمزی پوست بعد از میکرودرم نشانه چیست؟ لازم است بدانید عوارض میکرودرم ممکن است شامل: سوزش، خشکی، قرمزی، خارش، تورم و درد، پوسته پوسته شدن صورت بعد از میکرودرم باشد. همچنین در صورت عدم رعایت بهداشتی و استفاده از وسایل غیر استریل، عفونت و خطر انتقال بیماری‌های خاص نیز وجود دارد. بنابراین، قبل از انجام میکرودرم، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

قرمزی پوست بعد از میکرودرم از عوارض شایع این روش درمانی است. این عارضه معمولا به دلیل تحریک پوست توسط سوزن‌های ریز میکرودرم و تزریق مواد مغذی و دارویی به لایه‌های عمیق پوست ایجاد می‌شود. این قرمزی ممکن است تا چند روز پس از انجام میکرودرم ادامه داشته باشد و سپس بهبود یابد.

به هر حال، در صورتی که قرمزی پوست بعد از میکرودرم شدید باشد، با درمان‌های خنثی کننده التهاب مانند کرم‌های ضد التهاب و یا استفاده از یخ برای کاهش التهاب و درد، می‌توانید این عارضه را کاهش دهید.

درمان کبودی بعد از میکرودرم

درمان کبودی بعد از میکرودرم شامل چندین مرحله است. در مرحله اول، باید برای کاهش التهاب و درد، یخ روی منطقه کبود شده قرار داده شود. این کار باعث کاهش خونریزی و التهاب در منطقه می‌شود.

در مرحله دوم، می‌توان از داروهای ضد التهابی مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده کرد. این داروها به کاهش التهاب و درد کمک می‌کنند.

در مرحله سوم، می‌توان از کرم‌های ضد درد و التهابی مانند کرم هیدروکورتیزون استفاده کرد. این کرم‌ها به کاهش التهاب و درد کمک می‌کنند و بهبودی سریع‌تر منطقه کبود شده را تسهیل می‌کنند.

در مرحله چهارم، باید از خوراکی‌هایی که حاوی ویتامین C و K هستند استفاده کرد. این ویتامین‌ها به بهبودی سریع‌تر منطقه کبود شده کمک می‌کنند.

در نهایت، باید به استراحت کافی توجه کرد و فعالیت‌های سنگین را اجتناب کرد تا بهبودی سریع‌تر اتفاق بیفتد.

مراقبت بعد از میکرودرم خانگی

مراقبت بعد از میکرودرم خانگی

مراقبت های بعد از میکرودرم خانگی (مراقبتهای بعد از میکرودرم صورت) شامل مراقبت های زیر می باشد:

  1. استفاده از محصولات ضد التهاب: پس از انجام میکرودرم خانگی، پوست شما ممکن است حساسیت و التهاب داشته باشد. برای کاهش این علائم، می توانید از محصولاتی که حاوی مواد ضد التهابی هستند، استفاده کنید.
  2. استفاده از محصولات آبرسان: پوست شما پس از انجام میکرودرم خانگی ممکن است خشک شده باشد. برای حفظ رطوبت پوست، می توانید از محصولاتی که حاوی مواد آبرسان هستند، استفاده کنید.
  3. استفاده از کرم ضد آفتاب: پوست شما پس از انجام میکرودرم خانگی حساسیت بیشتری نسبت به نور خورشید دارد. برای جلوگیری از آسیب به پوست، باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.
  4. عدم استفاده از محصولات آرایشی: پس از انجام میکرودرم خانگی، پوست شما به طور کامل پاک شده است. برای جلوگیری از ایجاد عفونت و التهاب، باید از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید.
  5. عدم استفاده از آب گرم: پس از انجام میکرودرم خانگی، پوست شما حساسیت بیشتری دارد. برای جلوگیری از تحریک پوست، باید از آب سرد یا گرمای ملایم استفاده کنید.
  6. استفاده از ماسک آرامش بخش: پس از انجام میکرودرم خانگی، می توانید از ماسک آرامش بخشی استفاده کنید تا به پوست شما کمک کند که بهبود یابد و آرامش بگیرد. ماسک هایی که حاوی مواد آلوئه ورا، چای سبز و عصاره های گیاهی هستند، می توانند به پوست شما کمک کنند.

جدیدترین روش مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن

جدیدترین روش مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن، استفاده از محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد ترمیم کننده و ضد التهاب است. این محصولات می توانند به تسریع روند بهبود پوست و کاهش خطر بروز عوارض جانبی کمک کنند.

برخی از مواد موثر در محصولات مراقبت از پوست بعد از میکرودرم ابریژن عبارتند از:

  • هیالورونیک اسید: هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که به حفظ رطوبت پوست کمک می کند. استفاده از محصولات حاوی هیالورونیک اسید می تواند به کاهش خشکی پوست بعد از میکرودرم ابریژن کمک کند.
  • نیاسینامید: نیاسینامید یک ویتامین B است که به کاهش التهاب و قرمزی پوست کمک می کند. استفاده از محصولات حاوی نیاسینامید می تواند به تسکین پوست بعد از میکرودرم ابریژن کمک کند.
  • آلانتوئین: آلانتوئین یک ماده گیاهی است که به ترمیم پوست کمک می کند. استفاده از محصولات حاوی آلانتوئین می تواند به تسریع روند بهبود پوست بعد از میکرودرم ابریژن کمک کند.

علاوه بر استفاده از محصولات مراقبت از پوست، رعایت نکات زیر نیز برای مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن ضروری است:

  • از کرم ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر استفاده کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب می تواند باعث تیره شدن پوست و افزایش خطر بروز عوارض جانبی شود.
  • از محصولات آرایشی حاوی مواد ساینده یا لایه بردار استفاده نکنید. این محصولات می توانند باعث تحریک پوست شوند.
  • از شستشوی بیش از حد پوست خودداری کنید. شستشوی بیش از حد پوست می تواند باعث خشکی و تحریک پوست شود.

در اینجا چند محصول مراقبت از پوست بعد از میکرودرم ابریژن که حاوی مواد ترمیم کننده و ضد التهاب هستند آورده شده است:

کرم ترمیم کننده میکرودرم ابریژن هیدرودرم

کرم ترمیم کننده میکرودرم ابریژن هیدرودرم
کرم ترمیم کننده میکرودرم ابریژن هیدرودرم

ژل ترمیم کننده میکرودرم ابریژن دی اچ دی

کرم ضد آفتاب میکرودرم ابریژن دی اچ دی
کرم ضد آفتاب میکرودرم ابریژن دی اچ دی

قبل از خرید هر گونه محصول مراقبت از پوست، حتماً برچسب محصول را به دقت بخوانید تا از ترکیبات و دستورالعمل های استفاده آگاه شوید.

نکات تکمیلی در مورد مراقبت بعد از میکرودرم ابریژن:

  • در روز درمان، از شستشوی صورت با پاک کننده های شیمیایی خودداری کنید. از آب گرم و یک پاک کننده ملایم استفاده کنید.
  • در روزهای بعد از درمان، از شستشوی صورت بیش از دو بار در روز خودداری کنید.
  • از استفاده از محصولات آرایشی حاوی مواد ساینده یا لایه بردار خودداری کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب بدون استفاده از کرم ضد آفتاب خودداری کنید.
  • اگر پوست شما قرمز، ملتهب یا دردناک است، با پزشک یا متخصص پوست خود مشورت کنید.

با رعایت این نکات، می توانید از پوست خود بعد از میکرودرم ابریژن محافظت کنید و به بهبود سریع آن کمک کنید.

سوالات متداول

بعد از میکرودرم چه کنیم

بعد از میکرودرم و بهبود روند درمانی پوست باید با استفاده از راهکارهایی مراقبت بعد از میکرودرم را انجام دهید، که در این پست تمام راه های مراقبت بعد از میکروردم را مورد بررسی قرار داده ایم.

چند وقت یکبار باید میکرودرم انجام داد

انجام میکرودرم متناسب با میزان مشکلات پوستی و عمق چین و چروک صورت انجام می شود. برای مثال: مشکلات پوستی با عمق چین و چروک کم بین دو تا چهار جلسه زمان می برد و فاصله انجام آن بین یک هفته تا دو ماه به صورت متغییر می باشد.

چه کسانی نباید میکرودرم کنند

افرادی که دارای تبخال، زگیل، عفونت های ویروسی هستند نباید میکرودرم انجام دهند.