در گذشته یکی از معضلات اساسی برای پزشکان و متخصصان زیبایی به تاخیر انداختن روند پیری پوست بود. در واقع افزایش سن و سرعت در روند پیری و از دست دادن زیبایی و شادابی پوست یک موضوع ناراحت کننده برای اکثر افرادی که اهمیت زیادی به زیبایی پوست خود می دادند، بوده است. به همین سبب دائما به دنبال راهکار های درمانی برای جوانسازی پوست خود می گشتند، که با پیشرفت تکنولوژِی و گذشت زمان شیوه های درمانی زیادی برای جوانسازی و شادابی پوست ایجاد شد. رفته رفته تعداد زیادی از افراد برای جوانسازی و طراوت پوست خود به این شیوه ها روی آوردند. در این مقاله قصد داریم تا مروری بر انواع روش های زیباسازی و جوانسازی پوست داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه »» ثبت نام در دوره آموزش کاربرد تجهیزات مراقبت پوست

جوانسازی پوست چیست

جوانسازی پوست چیست (چرا جوانسازی پوست)؟ (جوانسازی پوست به انگلیسی skin rejuvenation) به صورت کلی جوانسازی پوست شامل شیوه های درمانی می باشد که به اهداف زیبایی پوست یا درمان بهبود ظاهری پوست انجام می شوند. این شیوه ها برای برطرف کردن آسیب های پوستی گوناگون مانند: زخم، اثرات آکنه و جوش ها، آفتاب سوختگی، اثرات پیری و ……. می باشد. کاملا طبیعی می باشد که تمامی افراد خواستار پوستی زیبا و بدون آسیب هستند، بنابراین شما می توانید با استفاده از شیوه های جوانسازی از داشتن پوستی زیبا و سالم لذت ببرید.

پیشنهاد برای مطالعه »» سریع ترین راه از بین بردن لک صورت

جوانسازی پوست چگونه انجام میشود

جوان سازی پوست چگونه است؟ جوانسازی پوست خوبه؟ برای جوانسازی پوست چه کنیم؟ به صورت کلی روش های جوانسازی پوست را می توان به سه دسته کلی تقسیم کرد که این سه دسته شامل: روش های تهاجمی، روش های کم تهاجمی، روش های غیر تهاجمی می باشد که هر کدام طبق مراحل مختلفی انجام می شود که در ادامه این مراحل را مورد بررسی قرار داده ایم.

جوانسازی پوست چه فوایدی دارد

می دانید که عوامل فراوانی برای آسیب رسیدن به پوست افراد وجود دارد که برخی از این عوامل شامل: در معرض آفتاب قرار گرفتن، استرس کاری، سبک زندگی ناسالم و …… می باشد. اما روش های گوناگونی نیز برای از بین بردن این آسیب های پوستی و جوانسازی پوست وجود دارد که در ادامه به معرفی این شیوه ها می پردازیم. ولی قصد داریم قبل از آشنایی با این شیوه ها در ابتدا شما را با فواید و مزایای جوانسازی پوست آشنا کنیم.

برخی از فواید و مزایای جوانسازی پوست به شرح زیر می باشد:

  • بهبود گردش خون
  • افزایش تولید کلاژن
  • رفع و نابودی انواع لکه، رنگدانه ها و اسکاری های آکنه
  • لیفت و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • داشتن پوستی درخشان، صاف و یکدست


سریع ترین راه جوانسازی پوست

چه روشی برای جوانسازی پوست صورت خوب است؟ همانطور که در ابتدای پست ذکر شد در حال حاضر شیوه های فراوانی جهت جوانسازی پوست (جهت جوانسازی پوست صورت) وجود دارند که هر کدام از این شیوه ها در جایگاه خود بسیار تاثیر گذار هستند. در حقیقت بهترین روش جوانسازی پوست متناسب با نیاز ها و توقعات افراد انتخاب می شود. برای آنکه متوجه شوید بهترین شیوه جوانسازی پوست برای شما کدام می باشد، حتما متناسب با دو شیوه زیر عمل کنید:

  • تمامی مطالب مفید در ارتباط با شیوه های جوانسازی در سایت های معتبر و تالگو نور را به خوبی و با دقت مطالعه نمایید. چرا که داشتن اطلاعات فراوان و مفید در این زمینه در انتخاب بهترین شیوه کمک بسیاری به شما خواهد کرد.
  • دومین روش برای انتخاب بهترین و سریع ترین شیوه جوانسازی پوست تماس با کارشناسان متخصص پوست تالگو نور می باشد. چرا که متخصصان متناسب با شناخت آناتومی پوست افراد بهترین راهکار ها و شیوه های درمانی را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

پیشنهاد برای مطالعه »» بهترین مرکز پاکسازی پوست در تهران


روش های درمانی زیبایی صورت

روش های درمانی زیبایی صورت

برای جوانسازی پوست چه باید کرد؟ بهترین روش جوانسازی پوست نی نی سایت، در این بخش قصد داریم شما را با انواع روش های زیباسازی و جوانسازی پوست آشنا کنیم برخی از کارهای زیبایی صورت به شرح زیر می باشد:

  1. قرص جوانسازی پوست
  2. انواع کرم جوانسازی پوست
  3. تزریق ژل
  4. تزریق چربی
  5. بوتاکس
  6. هایفو
  7. میکرونیدلینگ
  8. جالپرو
  9. نخ کلاژن
  10. پرفایلو
  11. مزوتراپی
  12. پی آر پی
  13. پلاسما
  14. پلکسر
  15. میکرودرم ابریژن
  16. لیزر
  17. عمل جراحی
  18. پلاسما جت
  19. RF
  20. استفاده از دستگاه برای جوانسازی
  21. حلزون تراپی

قرص جوانسازی پوست

جوانسازی پوست در منزل، یکی از انواع روش های جوانسازی پوست استفاده از انواع قرص جوانسازی پوست می باشد. شاید نام قرص جوانسازی پوست ایمدین را خیلی شنیده باشید اما باید بگوییم در حال حاضر این قرص در ایران موجود نمی باشد اما قرص های زیادی جایگزین مناسب برای این قرص هستند که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم

در مرحله اول یکی از از بهترین شیوه ها برای جوانسازی پوست افراد، آشامیدن آب می باشد. در حقیقت نوشیدن آب پوست افراد را مرطوب نگه داشته و موجب می شود خطوط چین و چروک اطراف چشم کمتر دیده شوند. حالا سوال این است برای جوانسازی پوست صورت چه بخوریم؟

نوشیدن آب کمک بسزایی به سلول ها می کند تا مواد مغذی را دریافت و سموم را رفع کند، همین امر موجب افزایش گردش خون و جوانسازی و درخشان شدن پوست می شود. بنابراین متخصصان به طور معمول توصیه می کنند روزانه افراد 8 لیوان آب مصرف کنند. البته علاوه بر نوشیدن آب برخی از قرص ها و ویتامین ها نیز تاثیرات فراوانی در جوانسازی و درخشان شدن پوست افراد دارند که در ادامه به معرفی این قرص و ویتامین ها می پردازیم.

برای جوانسازی پوست چی خوبه؟ چه چیزی برای جوانسازی پوست خوب است؟ مواردی که می توانید برای جوانسازی پوست خود (خوراکی های جوانسازی پوست، ویتامین های جوانسازی پوست) با توصیه پزشک متخصص از آنها استفاده نمایید، شامل موارد زیر می باشد:

  • مصرف ویتامین e
  • مصرف ویتامین C
  • مصرف ویتامینA
  • استفاده از آنتی اکسیدان موجود در انواع غذا ها، میوه ها و سبزیجات مانند: مانند: کدو، اسفناج، سیب زمینی شیرین، گوجه فرنگی، نارنگی؛ توت ها و …..
  • مصرف چای سبز (جوانسازی پوست چای سبز)

پیشنهاد برای مطالعه »» معرفی بهترین قرص برای رفع سیاهی دور چشم

چه قرصی برای جوانسازی پوست خوبه

  • کپسول پرفکتیل
  • پرل ویسکورم
  • ساشه کلاژینو کلاژن
  • قرص یوث- بیلدرمور
  • قرص ایمدین
  • قرص او پی دی رادیانس

نکته: اگر قصد خرید قرص جوانسازی پوست را دارید لازم است حتما اطلاعات کافی در ارتباط با آن قرص را کسب نمایید. به همین دلیل هنگام خرید انواع قرص با متخصصین مشورت نمایید.

 انواع کرم جوانسازی پوست
انواع کرم جوانسازی پوست

انواع کرم جوانسازی پوست

چه کرمی برای جوانسازی پوست خوبه؟ آیا استفاده از کرم های جوانسازی پوست تاثیرات مثبتی در جوانسازی پوست دارد؟ استفاده از کرم های جوانسازی پوست برای افرادی که به دنبال استفاده از ساده ترین روش های جوانسازی هستند، مناسب می باشد. کرم های جوانسازی موجب کاهش چین و چروک های پوست شده و از ایجاد مجدد آنها جلوگیری می کنند. این کرم ها تاثیرات تغذیه کننده، بازسازی و رطوبت رسانی بر روی پوست دارند.

البته توجه داشته باشید فرآیند جوان سازی این کرم ها امکان دارد در تمامی افراد تاثیرات یکسانی نداشته باشد. تعداد زیادی از مصرف کنندگان به مواد استفاده شده در این کرم ها حساسیت نشان می دهند. به همین خاطر برای اطلاع از اینکه محصولات متناسب نوع پوست شما کدام است، باید بدانید نوع پوست شما چیست و کدام کرم مناسب پوست شما می باشد.

بهترین کرم ها برای جوانسازی پوست صورت و جوانسازی پوست پشت دست کدام اند؟ شما می توانید از کرم های زیر جهت جوانسازی پوست دست و صورت استفاده نمایید.

  • کرم ضد چروک و جوان کننده لورال
  • کرم جوان کننده صورت نوتروژینا
  • کرم آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا امو
  • کرم جوان کننده دست آدرا
  • کرم جوان کننده دست و صورت سی گل
  • کرم جوانسازی پوست پریم

پیشنهاد ویژه »» آشنایی با بهترین کرم آبرسان صورت

کرم جوانسازی پوست خارجی

  • کرم جوان کننده اس وی آر مدل Liftiane Rich
  • کرم جوانسازی پوست شب کلوریس مدل اِدلیس
  • سرم جوان کننده والنسی مدل Golden
  • کرم ضد چروک و جوان کننده و کلاژن ساز فور اور بلوم

برای خرید کرم جوانسازی پوست لازم است حتما با کارشناسان متخصص پوست مشورت های لازم در ارتباط با نوع پوست خود و ….. را داشته باشید سپس اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید.

در خصوص جوانسازی پوست دست لازم است بدانید علاوه بر استفاده از کرم شیوه های گوناگون دیگری نیز وجود دارد که شامل : جوانسازی پوست دست با کربوکسی، جوانسازی پوست دست با لیزر، جوانسازی پوست دست در منزل (جوانسازی خانگی پوست دست)، جوانسازی پوست دست با طب سنتی، استفاده از انواع روغن برای جوانسازی پوست دست و ….. می باشد.

پیشنهاد ویژه »» آشنایی با دوره آموزش طب سنتی

جوانسازی پوست با تزریق ژل

یکی از انواع روش های زیباسازی و جوانسازی پوست برای از بین بردن چین و چروک و فرورفتگی ها در پوست، همچنین پرتر نشان دادن لب ها تزریق ژل می باشد. که معمولاً برای پوست صورت استفاده می شود. دقت داشته باشید، زمانی که تزریق ژل صورت می گیرد ناحیه مورد نظر بالا رفته و پر میشود. اما با گذشت زمان از بین می رود. بنابراین بعد از از تزریق ژل باید حتماً به نکاتی توجه کنید.

انواع مختلفی از پر کننده های تزریقی وجود دارد که به شرح زیر می باشد:

ژل های نسل قدیم یا پاژ، از مواد مصنوعی ساخته شده آن حالت دائمی و نیمه دائم دارند. مزیت های این ژل ماندگاری طولانی آنها می باشد. اما به علت اینکه مواد آن مصنوعی بود، عوارض بسیار زیادی داشتند. به همین علت تزریق آن تقریباً در سراسر دنیا منسوخ و ممنوع شده است.

ژل های هیالورونیک اسید طبیعی: مایع را به ناحیه مورد نظر می رساند.

نکات قابل توجه در خصوص تزریق ژل:

4 هفته قبل از هر اقدامی نیاز مند تست آلرژی هستید.

برخلاف دانه های پلاستیکی که به طور دائم زیر پوست قرار می‌گیرند، کلاژن در طول زمان از بین می رود. برخی از پزشکان از پرکننده هایی استفاده می کنند که از سوی FDA تایید نشده است. بنابراین، برای انتخاب بهترین راه حل با پزشک متخصص خود مشورت نمایید.

برای بعضی پرکننده ها، ابتدا با روشی موضعی بی حس می شود. سپس یک متخصص پوست و یا جراح زیبایی همراه با یک سوزن، پر کننده را زیر پوست تزریق می کند.

مدت زمان جلسه درمان 15دقیقه می‌باشد. البته توجه داشته باشید در ارتباط با برخی پرکننده ها، ممکن است چند هفته و در جلسات تکراری تزریق شوند.

پیشنهاد ویژه »» اگر به دنبال فراگیری دوره های پاکسازی پوست هستید به صفحه آموزش پاکسازی پوست مراجعه نمایید.

جوانسازی پوست با تزریق چربی

یکی دیگر از روش های درمانی زیبایی صورت تزریق چربی می باشد. در روش تزریق چربی، برخی قسمت های بدن که چربی هایی بیش از حدی دارد ( قسمت های بیرونی ران و ….) را به نواحی که ممکن است فاقد حجم باشد برای مثال: دست، سینه، باسن، صورت، تزریق می کنند.

سالانه تعداد زیادی از افراد پیوند چربی انجام می دهند و از نتایج آن کاملا راضی هستند. ترزیق چربی یک روش نسبتا طولانی و کم ریسک است که در نهایت نتایج طبیعی را در پی دارد

اما با ایجاد روش های جدید تری مانند تزریق ژل هیالورونیک اسید، به مرور از رواج تزریق چربی کاسته شده است. الخصوص برای مراجعینی که بعد از تزریق چربی از تصمیم خود پیشمان شده و توانستند با ترزیق آنزیم به حالت اولیه بازگردند. این در صورتی است که با تزریق چربی چنین گزینه ای برای شما فراهم نمی باشد. اما همچنان در یک سری موارد مختلف به تشخیص پزشک متخصص که امکان تزریق ژل وجود ندارد، از این روش استفاده می شود.

جوانسازی پوست با بوتاکس

جوانسازی پوست با تزریق کلاژن، یکی دیگر از انواع روش های زیباسازی و جوانسازی پوست، بوتاکس می باشد که با گذشت زمان استفاده از آن بیشتر شده و موارد زیادی را شامل می شود برای مثال:

  • بلفارواسپاسم (عدم توانایی حرکت پلک ها در جهت های خاص)
  • تنبلی چشم(استرابیسم)
  • دیس تونی رحم
  • بهبود و ریلکس کردن خطوط اخم در منطقه پیشانی بین دو چشم
  • درمان تعریق بیش از حد
  • درمان سردردهای میگرنی

البته استفاده بی رویه از این شیوه نیز عوارضی در پی دارد. اما اکثر پزشکان متخصص به میزان مورد نیاز به مراجعین تزریق می کنند.

نکته ای که مراجعین باید بدانند این است که بوتاکس مانع از بیان حرکات صورتشان نمیشود، بلکه فقط مانع از ایجاد خطوطی که در صورت هستند و ناخواسته هستند، می شود.

جوانسازی پوست با هایفو (HIFU)
جوانسازی پوست با هایفو (HIFU)

جوانسازی پوست با هایفو (HIFU)

این روش یک جایگزین غیر تهاجمی برای جراحی لیفتینگ پوست صورت و روش های درمانی زیبایی صورت می باشد. تنها شیوه درمانی مورد تایید FDA برای بهبود چین و چروک گردن و صورت می باشد، و یکی از قابلیت های این شیوه نفوذ به عمق است که در گذشته با عمل جراحی امکان پذیر بود.

در این شیوه درمانی با قدرت سونوگرافی می توانند به آسانی پوست را لیفت و سفت کنند. سونوگرافی نوعی انرزی است که به طور چشمگیری نسبت به لیزر و نورهایی مانند: IPL متفاوت است.

هایفو دمای بالاتری از فرکانس رادیویی و نفوذ عمیق تری دارد، در واقع هایفو از سطح پوست محافظت می کند. برای مثال برای درمان لایه دوم پوست از آن استفاده می شود.

پیشنهاد برای مطالعه »» آموزش فیشیال صورت

جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

یکی دیگر از انواع روش های جوانسازی پوست استفاده از شیوه درمانی میکرونیدلینگ (microneedling) می باشد که این شیوه درمانی، یک شیوه درمانی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست می باشد. لازم است بدانید این شیوه درمانی با استفاده از سوزن های مخصوص و ریزی انجام می شود. در حقیقت با نفوذ سوزن به سطح پوست موجب کاهش چین و چروک، رفع ترک های دوران بارداری و بسته شدن منافذ باز پوست می شود.

پیشنهاد برای مطالعه »» مراقبت های بعد از مزونیدلینگ

جوانسازی پوست با جالپرو

جالپرو جوانسازی پوست، یکی دیگر از شیوه های درمانی جوانسازی پوست استفاده از جالپرو می باشد. در واقع جالپرو یک مزوژل تزریقی است که موجب رفع مشکلات پوستی همانند چین و چروک ها و بهبود کیفیت پوست می شود. تاثیرات این شیوه درمانی بر روی پوست فوق العاده درخشان می باشد. لازم به ذکر است این محصول با فرمولاسیون ویژه ای که دارد موجب بازسازی بافت پوست و جوانسازی پوست صورت می شود.

جوانسازی پوست با نخ کلاژن

جوانسازی پوست با نخ کلاژن چگونه است؟ در شیوه جوانسازی با لیفت صورت با استفاده از نخ، تزریق نخ به به شکل بخیه برای پوست صورت افراد موجب تولید کلاژن می باشد و هورمون های کلاژن پوست وظیفه شادابی و جوانی پوست را بر عهده دارند که با تزریق نخ این مقدار کلاژن به صورت موجب جوانسازی پوست صورت می شود.

جوانسازی پوست با پروفایلو

یکی دیگر از شیوه های درمانی و جوانسازی پوست صورت استفاده از پروفایلو می باشد که موجب افزایش حجم پوست نمس شود و مشکلاتی اعم از پیری پوست و افتادگی را درمان می کند. لازم است بدانید تزریق ژل پروفایلو هر دو لایه پوست و چربی را به حالت اولیه و طبیعی خود باز می گرداند و موجب تولید هر 4 نوع کلاژن در پوست می شود.

پیشنهاد برای مطالعه »» تفاوت اسکین کر و بیوتی تراپیست

جوانسازی پوست با مزوتراپی

یکی از تکینک های درمانی جوانسازی پوست مزوتراپی می باشد که با تزریق عصاره های گیاهی، آنزیم ها، هورمون ها، و ویتامین ها باعث سفت کردن پوست، جوان به نظر رسیدن و همچنین حذف چربی اضافه می شود.

مواردی که در مزوتراپی مورد استفاده قرار می گیرد به شرح زیر است:

  1. چربی را از مناطقی مانند شکم، ران، باسن، داخل ران، پاها، بازوها و صورت، بر می دارد.
  2. پوست را روشن می کند.
  3. بدن را روی فرم می آورد.
  4. پوست شل را سفت می کند.
  5. آلوپسی، که یک بیماری و عامل ریزش مو است را درمان می کند.
  6. خطوط و چروک ها را محو می کند.
  7. سلولیت را کاهش می دهد.

جوانسازی پوست با پلاسما

جوانسازی پوست با پلاسما جت (جوانسازی پوست پلاسما)، یکی دیگر از شیوه های جوانسازی و غیر جراحی، پلاسما جت می باشد که با استفاده از تحریک سلول ها به کلاژن سازی طبیعی و الاستین موجب استحکام و سفت شدن پوست می شود. این شیوه درمانی کاملا طبیعی و بدون نیاز به استفاده از ترزیق مواد شیمیایی و یا غیر شیمیایی می باشد.

جوانسازی پوست با پلکسر

پلکسر یک شیوه درمانی غیر جراحی می باشد که برای لیفت پلک فوقانی چشم، سفت شدن پوست، از بین بردن جای زخم، ریمو پوست اضافی، لیفت صورت و گردن و …….. استفاده می شود. در درمان با پلکسر از جراحی و یا لیزر استفاده نمی شود بنابراین هسچ احتیاجی به بیهوشی و حتی بخیه هم نیست.


جوان سازی پوست پی آر پی یا پلاکت درمانی

یک ماده طبیعی که بدن آن را تولیدمی کند، پی آر پی می باشد. مقداری خون از شما می گیرند و در سانتریفیوژ برای جدا سازی اجزای گوناگون خون قرار می دهند.

در نهایت گلبول های سفید و گلبول های قرمز از پلاسما و پلاکت ها سوا می شوند. پلاسمای موجود دارای تعداد زیاد تری از پلاکت های طبیعی می باشد، پلاسمای سرشار از پلاکت یا همان پی آر پی می باشد.

چرا پلاکت باعث بازسازی پوست می شود؟

همانطور که در بخش بالا توضیح دادیم پلاکت های موجود سلول های خونی هستند که تاثیر بسزایی در رشد سلول های جدید و باسازی بافتها دارند. پی آر پی تزریق شده به نواحی خاصی از پوست، مانند یک ماتریکس عمل می کندو موجب بازسازی بافت و رشد کلاژن می شود و در نهایت موجب سفت شدن و یکدست شدن پوست می شود. بنابراین، پی آرپی باعث از بین رفتن چین و چروک ها و لطیف شدن پوست می شود.

پیشنهاد ویژه »» اگر به دنبال رفع موی صورت خود هستید پیشنهاد می کنم حتما به صفحه از بین بردن موی صورت در خانه مراجعه نمایید.

جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

یکی از تاثیر گذار ترین و امن ترین روش های درمانی ضد پیری در حال حاضر میکرودرم ابریژن می باشد که مزایای زیادی نیز دارد. باید بدانید این روش به عنوان میکرودرم نیز شناخته می شود. میکرودرم یک روش درمانی روتین برای پاکسازی و مراقبت از پوست است. اکثر افراد با گذشت زمان و افزایش سن، نیاز به انجام مداوم آن دارند تا پوستی زیبا و شاداب داشته باشند.

این روش موجب کاهش تجمع رنگدانه ها ( عنوان لکه های سنی ) و اندازه منافذ، آثار زخم های سطحی می شود. همچنین کمک بسزایی در ایجاد بافتی نرم و لطیف در پوست دارد. میکرودرم آبریژن به تولید کلاژن که موجب جوان شدن و پر شدن پوست می شود، کمک می کند.

پیشنهاد ویژه »» اگر علاقه مند به یادگیری دوره میکرودرم هستید، پیشنهاد می کنم حتما به صفحه آموزش میکرودرم تالگو نور مراجعه نمایید.

جوانسازی پوست با لیزر

جدیدترین لیزر جوانسازی پوست، لیزر برای جوانسازی پوست یک شیوه درمانی برای کاهش جوش، لکه، چین و چروک ها می باشد. در این تکنیک پرتوهای نور به طور متمرکز کاته و مستقیم به سطح نامنظم پوست هدایت شده و لایه های پوست را لایه به لایه از بین می برد. این روش پرطرفدار به نام لیزر یا تبخیر نیز شناخته می شود.

لیزر CO2 فرکشنال

دو نوع از روش هایی که بیشتر با لیزر استفاده، و موجب تبخیر شدن سلولهای پوستی سطح آسیب دیده می شوند عبارتند از: اربیوم و دی اکسید کربن (CO2).

یکی از بهترین روش های جوانسازی و درمان غیر تهاجمی با بهره گیری از انرژی نور طبیعی برای تحریک سازی کلاژن، بهبود منافذ پوست، از بین بردن پیگمانتاسیون، و کاهش خطوط چین و چروک، لیزر CO2 فرکشنال می باشد.

پیشنهاد برای مطالعه »» عوارض لیزر موهای زائد و سرطان

جوانسازی پوست صورت با عمل جراحی

جراحی لیفت و جوانسازی صورت (جراحی جوانسازی پوست)؛ در این شیوه درمانی، ابتدا بیمار تحت بیهوشی قرار می گیرد، بعد از آن در ادامه جراحی با ایجاد نشان های بر روی پوست صورت و نقاط مشخص شده برای برش، جراح اقدام به برش زدن پوست کرده و با برداشتن لایه های چربی و پوست اضافه در نهایت پوست را به سوی عقب کشیده و تغییرات چشمگیری در فرد به وجود می آورد.

جوانسازی پوست با آر اف RF

استفاده از تکنولوژی RF موجب از بین رفتن جای زخم، کاهش فرورفتگی روی صورت، کاهش چین و چروک ها و ترک خوردگی ها، جوان سازی پوست بدون وجود خطرات جراحی می شود. بهتر است بدانید این شیوه درد کم تر و خطرات کمتری در مقایسه با درمان های دیگر مانند: Fraxel دارد.

در آر اف با ورود سوزن میکرو و گرمایش عمقی به لایه دوم پوست موجب تحریک و تولید کلاژن شده و در نتیجه اجازه بازسازی پوست در طول زمان را می دهد.

نکته: آر آف بروز ترین و ایمن ترین روش درمان غیر جراحی و غیر تهاجمی در بازار امروز می باشد.

جوانسازی پوست با دستگاه

جهت جوانسازی و از بین رفتن آثار پیری در چهره افراد باید از بهترین دستگاه جوانسازی پوست استفاده کرد. در غیر این صورت هیچ یک از شیوه های سنتی و خانگی نمی توانند تاثیرات شیوه های درمانی کلینیکال را داشته باشد. در بخش زیر قصد داریم به معرفی جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست بپردازیم.

  •  دستگاه لیزر CO2
  • دستگاه کربوکسی
  • دستگاه هایفوتراپی
  • دستگاه آر اف فرکشنال
  • دستگاه اندولیفت

آمپول جوانسازی پوست

یکی دیگر از شیوه های درمانی جوانسازی پوست تزریق آمپول یا همان ژل اسکالپترا می باشد که استفاده از این شیوه نیز موجب جوانسازی و بازسازی پوست می شود. البته باید بدانید درمان با استفاده از این شیوه چند هفته زمان می برد. چرا که برای جذب لاکتیک و اسید و حتی تولید کلاژن به یک دوره زمانی احتیاج است.

جوانسازی پوست با حلزون تراپی

یکی دیگر از روش های درمانی و جوانسازی پوست صورت، حلزون تراپی می باشد. در حقیقت استفاده مرتب از مخاط حلزون می تواند موجب درخشندگی و جوانسازی پوست شما شود. برخی از فواید استفاده از شیوه درمانی حلزون تراپی شامل: کشیدگی و سفت شدن پوست، از بین بردن تاثیرات پیری در پوست افراد و رفع افتادگی پوست می باشد.

جوانسازی پوست آقایان

توجه داشته باشید جوانسازی پوست اقایان همانند جوان سازی پوست خانم ها متناسب با مشورت پزشک معالج با استفاده از این شیوه های ذکر شده در این پست نیز امکان پذیر می باشد.

همانطور که در ابتدای پست گفته شد شیوه های فراوانی برای جوانسازی پوست اطراف چشم (جوانسازی پوست چشم) جوانسازی پوست پا، جوانسازی پوست پیشانی، جوانسازی پوست حساس، جوانسازی پوست چرب، جوانسازی پوست چروک و …. وجود دارد که شما می توانید بهترین شیوه درمانی را از میان این راهکارهای درمانی با کمک پزشک متخصص و مشاور متخصص پوست برای پوست خود انجام دهید.

پیشنهاد برای مطالعه »» علت جوش صورت در خانم ها

جوان سازی پوست تبادل نظر

در بخش زیر برخی از سوالات پر تکرار کاربران در خصوص درمان جوانسازی پوست را مورد بررسی قرار داده ایم، توصیه می کنیم حتما این موارد را مطالعه نمایید و اگر سوالی دارید می توانید در بخش دیدگاه سایت نظرات و سوالات خود را با ما درمیان بگذارید.

جوانسازی پوست تهران

بهترین مرکز جوانسازی پوست تهران کجاست؟ یکی از بهترین مراکز جوانسازی پوست در تهران که افراد زیادی نتایج فوق العاده ای از این جلسات درمانی دریافت کرده اند، مرکز تخصصی و زیبایی پوست تالگو نور می باشد.

چه روغنی برای جوانسازی پوست خوبه

جوانسازی پوست در منزل نی نی سایت، خواص روغن جوانسازی پوست چیست؟ یکی از انواع روغن های جوانسازی پوست روغن جوجوبا می باشد که برای از بین بردن چین و چروک ها و تولید کلاژن بسیار مناسب می باشد. روغن جوجوبا سرشار از اسید های چرب، سیلیکون، بکمپلکس و ویتامین E و …. می باشد که دارای خاصیت ضد پیری و جوانسازی قوی نیز می باشد.

پیشنهاد ویژه »» ثبت نام دوره ماساژ فنی حرفه ای

خواص جوانسازی پوست چیست

خاصیت جوانسازی پوست چیست؟ برخی از فواید جوانسازی پوست شامل: بهبود گردش خون، افزایش تولید کلاژن، داشتن پوستی درخشان، صاف و یکدست و ….. می باشد.

جوانسازی پوست خانگی

برای استفاده از شیوه های جوانسازی در منزل شما می توانید از مواد غذایی مفید و انواع ماسک جوانسازی پوست خانگی استفاده نمایید. اما توصیه می شود برای دریافت تاثیرات فوق العاده حتما به مراکز تخصصی پوست مراجعه نمایید.

چه دستگاهی برای جوانسازی پوست خوبه

در بخش بالا چندین دستگاه جوانسازی پوست خانگی را معرفی کرده ایم که شما می توانید از این دستگاه ها استفاده نمایید.

چه ویتامینی برای جوانسازی پوست خوبه

چه ویتامینی برای جوانسازی پوست خوب است؟ مصرف برخی ویتامین ها مانند: مصرف ویتامین C، مصرف ویتامینA و ویتامین E برای جوانسازی پوست خوب است.

چند ماسک خانگی برای جوانسازی پوست

یکی از انواع ماسک خانگی که برای جوانسازی پوست مناسب می باشد، ماسک عسل و ماست و موز می باشد. شما باید این سه مواد را به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید و ماسک را بر روی صورت و گردنتان قرار دهید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید در نهایت ماسک را با آب ولرم از روی صورت خود بشویید.


چه موادی باعث جوانسازی پوست میشود

استفاده از محصولاتی مانند: خیار؛ سیب زمینی، گوجه فرنگی، جوش شیرین، روغن نارگیل، عسل و …… به صورت خوراکی برای جوانسازی پوست بسیار مناسب می باشد و پوست را تازه و جوان نگه می دارد.

سوالات متداول در خصوص روش های جوانسازی پوست
هزینه روش های درمانی زیبایی صورت چقدر است؟

اگر به دنبال هزینه روش های درمانی زیبایی صورت بهتر است ابتدا متناسب با روش انتخابی مد نظر خود برای زیباسازی کلینیکی معتبر انتخاب نمایید و سپس برای اطلاع از هزینه های آن با مشاورین مجموعه ارتباط برقرار کنید.

کدام کلینیک برای انجام روش های درمانی زیبایی صورت مناسب است ؟

کلینیک های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. اما شما باید متناسب با اعتبار اون مجموعه و محبوبیت آن از طریق صفحات اجتماعی و سایت مجموعه، یکی از بهترین ها را انتخاب نمایید.

آیا مجموعه تالگو نور این خدمات زیبایی را ارائه می دهد ؟

خیر. در حال حاضر کلینیک زیبایی تالگو نور ارائه دهنده خدمات پاکسازی پوست مراقبت پوست و خدمات ماساژ درمانی و ….. می باشد.

جدیدترین روش جوانسازی پوست

جدیدترین جوانسازی پوست، شما می توانید در این پست با جدیدترین شیوه های درمانی برای جوانسازی پوست صورت آشنا شوید.

جوانسازی پوست چگونه است

جدیدترین روش جوانسازی پوست نی نی سایت، به طور کلی می توان روش های جوانسازی را به سه دستی کلی روش های تهاجمی، روش های کم تهاجمی و روش های غیر تهاجمی تقسیم کرد که هر کدام متناسب با شیوه های درمانی که دارند، انجام می شوند.